    From: " " <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: remont domu po dziadkach
    Date: Fri, 19 Mar 2010 08:08:47 +0000 (UTC)

    Tak na pierwszy rzut oka twój post jest sprzeczny...
    Dziękuję za dyskusję, w księdze wieczystej są rodzice ojca, mój ojciec starał
    sie przeprowadzić sprawę spadkową ale bracia wiele lat nie doszli do
    porozumienia, na podstawie ugody ustnej każdy użytkował swoją część ( babcia
    zmarła w 1960 a dziadek 1970). Ojciec figuruje jako wspołwłaściciel w
    dokumentach w gminie - przecież ktoś musi płacić podatek. Bracia ojca to
    ludzie z którymi nie dojdzie się do porozumienia, remont ktory zrobiłabym
    podwyższyłby wartość kamienicy i standard ich zycia ( ci ludzie nie
    pomalowali klatki schodowej przez 30 lat). Są starsi i nieugodowi. Mnie na
    mieszkaniach zależy bo moja wnuczka wychowuje sie w w mieszkaniu bez wody i
    kanalizacji. Na dzień dzisiejszy prawa do kamienicy mają 2 bracia, moja matka
    i moje rodzeństwo - moja rodzina chce się tego zrzec na moja korzyść.
    Pozdrawiam - jagoda.