  • Data: 2018-06-06 19:15:42
    Temat: Re: schody po wylaniu jak wyrównać wysokość
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2018 o 11:54, n...@n...pl pisze:

    > Ktoś walczył z tym?

    generalnie to nie zazdroszczę i współczuję bo miałem podobny problem.
    co prawda tylko dwa stopnie przelane o 2-3 cm, reszta była OK ale i tak
    kilka godzin mi to zajęło

    a zrobiłem to tak: od czoła ponawiercałem otwory długim wierłem, bodajże
    fi8, później młot i wyrównanie reszty gumówką, przy tej metodzie
    sugeruję tylko wymyślić jakąś prowadnicę do wiercenia by otwory trzymały
    poziom

    pytanie: co będzie na tych stopniach, płytka, drewno itp. ?
    od tego zależy wymagana precyzja "płaskości" stopnia, ja miałem stopnie
    drewniane klejone na piankę i stolarz stwierdził, że
    trochę fali i chropowatości to nawet lepiej niż idealnie płaski stopień