eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieściana 3w czy płytka klinkierowa + płyta fundamentowa › Re: ściana 3w czy płytka klinkierowa + płyta fundamentowa
  • Data: 2016-05-30 06:11:56
    Temat: Re: ściana 3w czy płytka klinkierowa + płyta fundamentowa
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 21:44:25 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > A czemu by miała odpaść? dobry klej elastyczny do płytek załatwi sprawę.

    złe doświadczenia z płytkami kładzionymi na zewnątrz :-) ale tylko z podłogowymi :-)

    > Dlaczego? możesz przecież wnęk nie okładać płytką tylko otynkowć, wybrać
    > ładny kolor współgrający z płytką.

    inny sposób wymyśliłem - kupić ten sam wzór cegły co płytak i piłą wyciąć L-ki z
    całej cegły by można było wnęki jakoś ładnie obrobić. Dodatkowo można te L ki wycić
    grubsze dzięi czemu wokół onka powstanie :ramka, czy bardzij wysunięty parapet. Inna
    sprawa jak się to będzie cięło - choć ostatnio jak robiłem ścianę z cegły taniej
    wychodziło mi kupić całą cegłę i ciąć na płytki niż kupować płytki a z samym cięciem
    na pile do płytek nie bylo problemu.

    uciu