eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieserwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha › Re: serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
    From: "kiki" <l...@l...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
    Date: Thu, 7 Jun 2012 17:40:46 +0200

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message
    news:9suobcvj8h10.zvqvfxeqehio$.dlg@40tude.net...

    > Tja...

    No dokładnie tak.
    Kupisz 3 wiertarki udarowe po 150zł i zrobisz nimi kilka domów po czym
    wywalisz do kosza. Albo i nie wywalisz. A kupisz coś drogiego za 1000-2000
    to bedziesz się szczypał czy nie padnie i czy nie zostaniesz bez wiertarki.
    Jedyną polityką przeciw takim praktykom koncernów jest niekupowanie ich
    produktów tylko kupowanie Made in China ich własnych wynalazków.

    Dam ci przykład. Kupiłem kiedyś bateri wannową z mieszaczem. Mieszacz się
    zepsuł przez pył budowlany, zatarły sie te płytki. Moja wina, trzeba było
    założyć folię na baterię żeby przez otwartą nie wchodził pył, bo wody nie
    było jeszcze.
    Poszedłem po części zamienne. 350 PLN za mieszacz do baterii za 550.
    Kupiłem identycznie wyglądającą baterię Chińską za 120 PLN i dwa mieszacze
    na zapas po 18PLN sztuka. Bateria działa 4 lata i 2 mieszacze w szufladzie.
    Na pohybel drożyźnie.