eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieserwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha › Re: serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
    From: SkiMir <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
    Date: Thu, 07 Jun 2012 18:31:05 +0200

    W dniu 2012-06-07 17:47, ŁC pisze:

    > Każdy, kto miał możliwość pracowania narzędzami mniej i bardziej
    > firmowymi potwierdzi, że markowe dają zupełnie inny komfort pracy
    > (niestety, wziąwszy pod uwagę cenę).

    W dzisiejszych czasach wszechobecnej tandety to firmowość już nie
    gwarantuje jakości a cenę podnosi i to znacznie.
    Aby mieć ten komfort pracy o którym piszesz trzeba kupować naprawdę
    porządne narzędzia za sporą kasę.

    Ja do tematu mam takie podejście:
    Mam narzędzia porządne ale ich nie tyram w piachu, błocie (chyba, że są
    do tego przeznaczone), po robocie czyszczę, pakuję do walizek i zabieram
    do domu. Pilarki, wyrzynarki, szlifierki, wkrętarki.

    Do katowania mam chińszczyznę, takiego McAllistera, Einhella, taniego
    B&D - nie strach zostawić na budowie, że wypadnie z ręki, że piach do
    środka się nasypał. Mimo, że paragony zgubiłem i z ewentualnej gwarancji
    nici to jakoś i tak się nic im nie dzieje.
    Fakt - jakość pracy (jak się ma porównanie z lepszym sprzętem) dosyć
    mizerna - a to narzędzie wibruje, a to słabe jak na moc wypisaną na
    naklejce, a to włącznik tak twardo chodzi, że ręka boli, a to jak jest
    poniżej 5stC to udar nie działa aż się wiertarka rozgrzeje... ALE DZIAŁA
    i jak nie masz parcia na wydajność i czas to da się wiele rzeczy zrobić.

    --
    M.