  • 1. Data: 2012-08-07 03:31:37
    Temat: silikonowa forma do lodu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam, ale znaleźć nie mogę - chodzi o to, aby była dwuczęściowa z
    korkiem do zatkania. Sczepiam ze sobą dwie części, nalewam wody, zatykam
    koreczkiem i wrzucam byle jak do zamrażalnika. Obecnie dużo jest foremek
    do lodu, ale przydało by się na wierzch przykrycie i korek, aby nie
    wkładać tego idealnie równo do zamrażalnika.

  • 2. Data: 2012-08-08 14:36:39
    Temat: Re: silikonowa forma do lodu
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > do lodu, ale przydało by się na wierzch przykrycie i korek, aby nie
    > wkładać tego idealnie równo do zamrażalnika.

    A woreczki nie wchodzą w rachubę?

  • 3. Data: 2012-08-08 14:38:34
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]
    > do lodu, ale przydało by się na wierzch przykrycie i korek, aby nie
    > wkładać tego idealnie równo do zamrażalnika.

    Zresztą:
    http://r.twenga.pl/g3.php?pg=VDsyNzUzMDMzNDE1NTY3NzE
    zOTIyOzEzNzg0NTtodHRwOi8vd3d3LnRha2FrdWNobmlhLnBsLzM
    2OS1zaWxpa29ub3dhLWZvcm1hLWRvLWxvZHUta3Vsa2ktY3plcnd
    vbmUuaHRtbDs3NmZhZGI0ZDQzMjgxNGJjZDAyNjcwNDZiN2M2ZDV
    iMg%3D%3D&dac=1

  • 4. Data: 2012-08-26 00:00:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    http://kwejk.pl/obrazek/1365963/take-my-money.html ;)