    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 1 May 2017 12:01:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: skutecznosc t-racera karcher
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 16:13:27 UTC+2 użytkownik Mikolaj napisał:

    > Nie ma co się dziwic, wszędzie go olewają, spuszczają do klibla, więc chłopu
    > pozostal tylko kibel i kupy, moze w tym temacie zablysnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > M.

    Przesadzasz. Może jednak nie wszyscy bo ja Adama cenie za chec podzielenia się
    swymi czesto ciekawymi doswiadczeniami i wiadomościami. Nie znam gościa, oceniam go
    po tym co zaprezentowal.

    No ale na każdej grupie znajdzie się kilku nałogowych czy chronicznych
    krytykantów każdego, kto cos ciekawego napisze. Takim ktoś chyba placi za
    proby rozwalenia każdej wartościowej dyskusji. Mysle, ze Ty do nich nie
    należysz.
    Dla mnie, ta nazwijmy to glowica czyszcząca jest swoista nowoscia. Sam kiedyś
    takich ciśnieniowych myjek uzywalem tyle, ze bez tej glowicy, która jak widze
    znacząco prace ulatwia i ja przyspiesza. W Hameryce nazywa się to "power pressure".
    A ty, jak się domyślam, nie majac pojęcia ani zadnego doświadczenia w pracy tym
    urządzeniem, tak sobie na wszelki wypadek krytykujesz.
    A może dls równowagi napisalbys kiedyś choc raz "dziekuje za ciakawy przykład czy
    metode"? Jakos to ci przez guziki klawiatury przejść nie może.

    Pzdr
    Tornad