  • 1. Data: 2017-04-29 20:48:14
    Temat: skutecznosc t-racera karcher
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No cze.

    Jakis czas temu Kris mial watpliwosci co do t-racera, a Kogutek twierdzil,
    ze karcher na 30 metrowym szlauchu bedzie mial 5% swojego cisnienia.

    https://www.youtube.com/watch?v=wshi4TFn6lA

    No to tak sie czysci ptasie kupy (od polowy filmu) tracerem na 30m wezu.
    Strach pomyslec co by bylo jakby cisnienie bylo 100% - rwaloby chyba deski
    albo rece :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2017-05-01 10:20:14
    Temat: Re: skutecznosc t-racera karcher
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Strach pomyslec co by bylo jakby cisnienie bylo 100% - rwaloby chyba deski

    No to można się spodziewać, ze wkrótce narcystyczne ekshibiciątko zacznie
    się chwalić jaki dobry papier toaletowy kupuje. Tez za pomocą kupy... i
    dupy.

  • 3. Data: 2017-05-01 16:13:27
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    >
    > No to można się spodziewać, ze wkrótce narcystyczne ekshibiciątko
    > zacznie się chwalić jaki dobry papier toaletowy kupuje. Tez za pomocą

    Nie ma co się dziwic, wszędzie go olewają, spuszczają do klibla, więc chłopu
    pozostal tylko kibel i kupy, moze w tym temacie zablysnie.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 4. Data: 2017-05-01 21:01:53
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 16:13:27 UTC+2 użytkownik Mikolaj napisał:

    > Nie ma co się dziwic, wszędzie go olewają, spuszczają do klibla, więc chłopu
    > pozostal tylko kibel i kupy, moze w tym temacie zablysnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > M.

    Przesadzasz. Może jednak nie wszyscy bo ja Adama cenie za chec podzielenia się
    swymi czesto ciekawymi doswiadczeniami i wiadomościami. Nie znam gościa, oceniam go
    po tym co zaprezentowal.

    No ale na każdej grupie znajdzie się kilku nałogowych czy chronicznych
    krytykantów każdego, kto cos ciekawego napisze. Takim ktoś chyba placi za
    proby rozwalenia każdej wartościowej dyskusji. Mysle, ze Ty do nich nie
    należysz.
    Dla mnie, ta nazwijmy to glowica czyszcząca jest swoista nowoscia. Sam kiedyś
    takich ciśnieniowych myjek uzywalem tyle, ze bez tej glowicy, która jak widze
    znacząco prace ulatwia i ja przyspiesza. W Hameryce nazywa się to "power pressure".
    A ty, jak się domyślam, nie majac pojęcia ani zadnego doświadczenia w pracy tym
    urządzeniem, tak sobie na wszelki wypadek krytykujesz.
    A może dls równowagi napisalbys kiedyś choc raz "dziekuje za ciakawy przykład czy
    metode"? Jakos to ci przez guziki klawiatury przejść nie może.

    Pzdr
    Tornad

  • 5. Data: 2017-05-01 21:57:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Nie ma co się dziwic, wszędzie go olewają, spuszczają do klibla, więc chłopu
    > pozostal tylko kibel i kupy, moze w tym temacie zablysnie.

    Ale jaja - ghoscik sobie kumpla znalazl :) A moze to juz cos wiecej?

    A co do papieru - tylko Velvet - rumiankowy!

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-05-01 22:02:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-29 o 20:48, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > Strach pomyslec co by bylo jakby cisnienie bylo 100% - rwaloby chyba deski

    Jedna rzecz jest fajna w takich urzadzeniach. Mozna taras myc bez
    chlapania wszystkiego w kolo.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2017-05-01 22:04:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 22:02:16 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jedna rzecz jest fajna w takich urzadzeniach. Mozna taras myc bez
    > chlapania wszystkiego w kolo.

    Duza w tym zaleta szczelin miedzy dechami - tam w wiekszosci splywa sobie
    cala woda z syfem. Sasiad pozyczyl sobie tracera na testy do umycia tarasu
    z plytek i nie byl zadowolony. U mnie caly syf "znika", u niego rozplywal
    sie na boki i sporo zostawalo na tarasie - i tak musial mopem domywac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2017-05-01 22:14:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-05-01 o 22:02, Maniek4 pisze:

    A przy okazji moze sie komus przyda:
    wczesna wiosna przywiozlem pare ladnych metrow debiny. Wy..lem to na
    kostke za domem. No i po ponad miesiacu lezenia kostka od drewna
    miejscami bardzo zbrazowiala. Zwlaszcza biala plukanka. Wzialem myjke i
    nic. Kostka dalej wygladala jak kibel. Ale zakupilem niegdys do mycia
    kibla dokladniej ponawiajacej sie smugi w miejscu wyplywu wody ze
    spluczki do dzbana, srodek do czyszczenia o ile pamietam kotlow, firmy
    Tenzi. Preparat nazywa sie Derast i czysci wszystkie mozliwe
    przebarwienia na trwalych powierzchniach. Myje przez spryskanie, bez
    zadnego szorowania. Tylko trzeba uwarzac zeby nie wdychac oparow. Bardzo
    drazniace. Myje nim wysypane pod domem biale kamienie, ktore pokrywaja
    sie zielonkawym nalotem od wody ze studni.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2017-05-01 22:15:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >tylko Velvet - rumiankowy!

    nie mówiłem? film zapewne wkrótce

  • 10. Data: 2017-05-01 22:17:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > krytykantów każdego, kto cos ciekawego napisze. Takim ktoś chyba placi za
    > proby rozwalenia każdej wartościowej dyskusji.

    Skoro twierdzicie dziadku, ze filmik z czyszczenia kup to ciekawa dyskusja,
    to chybaście się eteru nawdychali. Bezwzględnie ogólnie i w szczególe.