  • 1. Data: 2017-04-26 12:17:03
    Temat: Bojler dla 3 osób ?
    Od: ernst <e...@o...eu>

    Jakiej pojemności (średnio) powinien być bojler dla 3 osobowej rodziny ?
    Dwu płaszczowy ? Dwie wężownice ?

    Bardzo proszę w ogóle o jakieś porady w kwestii wyboru. Pomieszczenie
    techniczne jest małe, więc na pewno musi być wiszący.

  • 2. Data: 2017-04-26 12:33:59
    Temat: Re: Bojler dla 3 osób ?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.04.2017 12:17, ernst wrote:
> [...]
    >
    > Bardzo proszę w ogóle o jakieś porady w kwestii wyboru. Pomieszczenie
    > techniczne jest małe, więc na pewno musi być wiszący.

    A ilw masz łazienek, kranów, jaki dom duży, jaki piec? Nic nie napisałeś.

  • 3. Data: 2017-04-26 13:04:25
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Jeśli w domu ma być basen z podgrzewaną wodą, to bojler musi być
    duuuuuuuużżżżżżży :)

  • 4. Data: 2017-04-26 20:36:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.04.2017 o 12:17, ernst pisze:
    > Jakiej pojemności (średnio) powinien być bojler dla 3 osobowej rodziny ?
    W epoce słusznie minionej bojler 80 litrowy spokojnie wystarczał dla 3
    osobowej rodziny. Temperatura wody była nastawiona na 80 st. więc trzeba
    było uważać przy myciu, ale przy kąpieli wystarczało na 3 osoby.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-04-26 22:38:22
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-04-26 o 12:33, KIKI pisze:

    > A ilw masz łazienek, kranów, jaki dom duży, jaki piec? Nic nie napisałeś.

    2 łazienki. Dom 100m2, piec będzie (o niego już pytałem wcześniej :))

  • 6. Data: 2017-04-26 22:42:04
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-04-26 o 20:36, Jacek pisze:
> [...]
    > osobowej rodziny. Temperatura wody była nastawiona na 80 st. więc trzeba
    > było uważać przy myciu, ale przy kąpieli wystarczało na 3 osoby.

    Dzięki. Interesuje mnie obecna epoka :) Myślę o kupnie 100l.

  • 7. Data: 2017-04-26 22:42:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.04.2017 22:38, ernst wrote:

    > 2 łazienki. Dom 100m2, piec będzie (o niego już pytałem wcześniej :))

    Nie widziałem posta, a stare skasowałem. Przypomnij jaki piec, jakie
    paliwo i jaka moc?

  • 8. Data: 2017-04-26 22:48:48
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-04-26 o 22:42, KIKI pisze:

    > Nie widziałem posta, a stare skasowałem. Przypomnij jaki piec, jakie
    > paliwo i jaka moc?

    Piec mam w projekcie 12KW ekogroszek.

  • 9. Data: 2017-04-27 12:29:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.04.2017 22:48, ernst wrote:

    > Piec mam w projekcie 12KW ekogroszek.

    No to za mocny nie jest. Ja bym kupił około 150L z nierdzewki z jedną
    wężownicą. Za duży będzie miał kłopot z mocą pieca.

    https://allegro.pl/listing?string=zasobnik%20nierdz*
    &order=p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-3-0
    222

    Używkę viessmanna bym kupił za małe pieniądze. Będzie jak nowy, a za 1/3
    ceny.

  • 10. Data: 2017-05-02 09:39:48
    Od: krys <k...@p...priv.pl>

    ernst wrote:

    > Dzięki. Interesuje mnie obecna epoka :) Myślę o kupnie 100l.

    Mam 120l bez wężownicy z podwójnym płaszczem, piec 21kW Termet. Zagrzewa
    wodę w 10 minut od podstaw, dogrzewa na bieżąco. Temperatutra ustawiona na
    jakieś 50 - 60 st., na wyjściu termostat uniemożliwiajacy ugotowanie
    użytkownika :-) Spokojnie wystarcza na dowolną ilość osób przy kąpieli.

    J.

    www.kontestacja.com