  • 11. Data: 2017-05-06 07:46:44
    Temat: Re: Bojler dla 3 osób ?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dzięki. Interesuje mnie obecna epoka :) Myślę o kupnie 100l.

    Mamy 100l z wężownicą i piec 19kW gazowy. Woda w boilerze ustawiona na
    65*C, przy 40*C załącza się jej grzanie gdzie na bieżąco pod prysznicem
    daje radę utrzymać zbliżoną temperaturę. Zbiornik zagrzewa się od
    zakręcenia wody, też w jakieś ~10-15 min.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2017-05-06 07:51:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Używkę viessmanna bym kupił za małe pieniądze. Będzie jak nowy, a za 1/3
    > ceny.

    Jeżeli chodzi o firmę, to sam posiadam jej piec. Nie mogę napisać, że
    źle działa ale przy wyższej cenie zakupu w stosunku do "innych" też nie
    mogę napisać żebym czuł jakąś wartość dodaną.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-05-06 13:02:51
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.05.2017 07:51, Mateusz Bogusz wrote:

    > Jeżeli chodzi o firmę, to sam posiadam jej piec. Nie mogę napisać, że
    > źle działa ale przy wyższej cenie zakupu w stosunku do "innych" też nie
    > mogę napisać żebym czuł jakąś wartość dodaną.

    Ale używkę z nierdzewki da się kupić w stanie jak nowy zwykły emaliowany.
    Nowy z nierdzewki to majątek.

  • 14. Data: 2017-05-06 13:12:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 13:02, KIKI pisze:

    > Ale używkę z nierdzewki da się kupić w stanie jak nowy zwykły emaliowany.
    > Nowy z nierdzewki to majątek.

    Majątek? Toż to raptem jak dwa z "rdzewki".

  • 15. Data: 2017-05-07 11:02:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale używkę z nierdzewki da się kupić w stanie jak nowy zwykły emaliowany.
    > Nowy z nierdzewki to majątek.

    A z nierdzewki nie robią inne firmy?

    --
    Pozdrawiam,