  • 1. Data: 2017-04-29 17:39:36
    Temat: [pytanie słabointeligenckie] gorącawa
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    moja cela jest niestety od zachodu, kiedy wracam z całodniowych dysuksji
    merytorycznych mam ochotę się pierdolnąć na łoże i odpocząć...
    niestety... nie mogę bo w mojej klatce jest 40 stopni...

    czy istnieje na to jakiś sposób?

    są dwa problemy:
    - okno powoduje, że słońce wali po oczach i nie widać monitora komputera
    - gorąco, strasznie wysokie temperatury

    czy są na to jakieś żaluzje lub inny pomysł?

  • 2. Data: 2017-04-29 18:29:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nabadz droga kupna, jesli nie da sie podpierdolic, w kwiaciarni metalizowana folie do
    pakowania kwiatkow. Mozesz sie owinac wtedy bedzie gorzej a mozesz przykleic do szyb
    i bedzie lepiej.

  • 3. Data: 2017-04-29 18:32:24
    Temat: Re: [pytanie słabointeligenckie] gorącawa
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    coś mi się kiedyś obiło o uszy, że jakiś rodzaj żaluzji może pomóc...
    Ktoś coś wie?

  • 4. Data: 2017-04-29 18:42:52
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > coś mi się kiedyś obiło o uszy, że jakiś rodzaj żaluzji może pomóc...
    > Ktoś coś wie?

    Zaraz tu sie odezwie Kris, on ci doradzi, pewnie wie bo nie dawno wyszedl z
    takiego pierdla.

  • 5. Data: 2017-04-29 19:10:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 kwietnia 2017 17:40:09 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny
    > czy są na to jakieś żaluzje lub inny pomysł?

    cieplo trzeba odciąć po zewnętrznej stronie, wszystko jedno czy folia naklejona na
    okno, czy jakas roleta czy zaluzja.

    b.

  • 6. Data: 2017-04-29 19:26:25
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzięki, a jakie są możliwości?

  • 7. Data: 2017-04-29 19:37:24
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    duże :)

  • 8. Data: 2017-04-29 19:57:18
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    duże to mają intelektualiści popis/eu
    my słabi intelektualnie musimy radzić sobie na ochłapach, bo tylko na
    nie zasłużyliśmy...

    takie słabo powskie zagadnienie - czy żaluzja może być od strony
    wewnętrznej?

  • 9. Data: 2017-04-29 20:08:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 kwietnia 2017 19:57:54 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
> [...]
    > nie zasłużyliśmy...
    >
    > takie słabo powskie zagadnienie - czy żaluzja może być od strony

    bedzie duzo gorzej dzialac, bo cieplo w wiekszosci zostanie wewnątrz pomieszczenia

    b.

  • 10. Data: 2017-04-29 20:22:16
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Załóż klimatyzacje ;)