  • 11. Data: 2017-05-01 22:20:33
    Temat: Re: skutecznosc t-racera karcher
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:32bd99a7-d409-4a0e-9851-4494a1473508@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 22:02:16 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Duza w tym zaleta szczelin miedzy dechami - tam w wiekszosci splywa sobie
    >cala woda z syfem. Sasiad pozyczyl sobie tracera na testy do umycia tarasu
    >z plytek i nie byl zadowolony. U mnie caly syf "znika", u niego rozplywal
    >sie na boki i sporo zostawalo na tarasie - i tak musial mopem domywac :)

    Hmm, skoro adaś lubi fhuj ptasiej grypy pod deskami... latem parującej.

  • 12. Data: 2017-05-01 23:08:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Byl w USA i zglupial na wzor amerykanski. Szybciej tam zabija niz skrytykuja. Mowi
    tam ze kloca nie do wiary postawil a reszta ze swietnie ze sie ciesza. Inny ze mial
    bezbolesne wyproznienia bez przerywania snu i tez mu beda sie cieszyli i gratulowali.
    Przykad masz w sasiednim temacie. Najglupszy z istniejacych w Polsce sposobow na wode
    do domu to zbiornik otwarty i grawitacja. I czytam ze swietnie i ze trzeba
    propagowac. Moze w srodkowym Jemenie, a moze nie, taki system ma racje bytu ale nie w
    Polsce. I zaraz kilka pouczajacych historyjek ku przestrodze. Zupelnie jakby
    nauczycielem byl.

  • 13. Data: 2017-05-02 09:40:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 22:20:40 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Hmm, skoro adaś lubi fhuj ptasiej grypy pod deskami... latem parującej.

    Nice try :D Ale znowu proba ataku zakonczona fiaskiem :) Strasznie
    sfrustrowany musisz byc, ze probujesz sie dowartosciowywac w ten sposob :-)

    Wyobraz sobie (wiem, to trudne nie majac mozgu), ze caly syf z woda
    splywaja w jedno miejsce pod tarasem, w ktorym jest kratka sciekowa i
    odplyw do rur odprowadzajacych wode z rynien - 30m dalej i 4m nizej -
    prosto w las, gdzie plynie sobie maly strumyk ktory syf transportuje
    ptasie kupy kilometry dalej :-) Takze zadnych ptasich kup pod deskami
    nie trzymam.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-05-02 14:50:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Takze zadnych ptasich kup pod deskami nie trzymam.

    Kłamczuszek :-)

    btw: "tak, że", nieuku :-P

  • 15. Data: 2017-05-02 17:58:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 maja 2017 14:50:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > btw: "tak, że", nieuku :-P

    Merytorycznie nie wychodzi, to ortografii sie dopierdolisz? :D
    Maly zawistny antypolaczku.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2017-05-02 17:58:56
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > prosto w las, gdzie plynie sobie maly strumyk ktory syf transportuje
    > ptasie kupy kilometry dalej :-) Takze zadnych ptasich kup pod deskami

    Udowodnij, załącz zdjęcie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-05-02 18:00:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 maja 2017 17:58:55 UTC+2 użytkownik Mikolaj napisał:

    > Udowodnij, załącz zdjęcie.

    Slaby troling - daje 1/10, bo odpisalem.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2017-05-02 19:00:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam sobie znajdziesz. Adam nigdy sie nie kryl ze mieszka w Wodzislawiu. Opisywal ze
    do rynku ma tyle metrow a do apteki tyle itd. Zdjecia w mapach sa tak dokladne ze
    daje sie na nich odroznic rzeczy powyzej dziesieciu centymetrow. To i strumyk bedzie
    widac.

  • 19. Data: 2017-05-02 19:29:42
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Slaby troling - daje 1/10, bo odpisalem.

    Bajkopisarz, dawaj dowody, a jak nie to jesteś kłamcą.

    Pozdrawiam,

  • 20. Data: 2017-05-02 20:52:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No nie bardzo Adam ma dawac dowody. To Ty musisz dac dowody ze jest klamca. Dokad nie
    dasz Adam nie jest klamca a Ty go pomawiasz. Takie zasady obowiazuja cywilizowanych
    ludzi.