  • Data: 2016-10-26 00:03:12
    Temat: Re: spółdzielnia
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-24 o 15:54, PiteR pisze:
    > (...)
    > Wiecie może jakie kwoty płaci się np w Wawie? Czy 700zł w blokach z
    > PRLu to jest duża opłata czy w normie?

    Na Ursusie, bloki typu "wielka płyta". Nie pamiętam dokładnie, zresztą
    za bardzo się tym nie interesowałem. OIDP sam fundusz remontowy to
    (jakieś 3 lata temu) było coś ok. 460 zł/mies. Mieszkanie ok. 50m2.
    Zaznaczam: bloki stare, 4 piętra bez windy, tylko po ok. 3 do 4
    miejscówek na zaparkowanie pod blokiem.

    Po sąsiedzku nowe osiedle. Podziemne parkingi, windy, ładne mieszkania.
    Za całe mieszkanie ponad 60m2 płaci się (wszystkie ołaty sumarycznie)
    mniej niż sam fundusz remontowy w po-gierkowych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam