    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: stacja uzdatniania - koszty
    Date: Thu, 19 Sep 2013 14:13:45 +0200

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 04:34:42 -0700 (PDT), Marcin W. napisał(a):

    > Kiedyś ludzie pili wodę taką jaką mieli we własnej studni. Jedni "twardą" inni
    "miękką" - wszyscy żyli w błogiej nieświadomości.

    To wykop sobie studnię i pij tą wodę, żyj w błogiej nieświadomości, kto Ci
    broni? Tylko porównaj zużycie pestycydów obecnie i 100 lat temu.

    > Nowoczesne rury z PP, PEX już nie są narażone tak na odkładanie się kamienia.

    rury nie są problemem, ale wymiennik w kotle już może być

    > A dziś... Dziś "facet" musi montować zmiękczacz wody bo ma delikatną skórę ze
    skłonnościami do spękań... eh...

    Wiedziałem, że jak to napiszę to nożyce się odezwą, napiszesz komuś, kto ma
    białaczkę, że wcześniej ludzie nie chorowali a teraz to jakieś skłonności
    do raków? To nie jest moje widzimisię, tylko schorzenie, które wcale nie
    jest łatwo wyleczyć - można brać leki sterydowe, które pomagają na trochę,
    ale i tak trzeba zapobiegać bo wraca. Nie chorujesz na to, to się ciesz, bo
    to nie jest przyjemne, jak np. jedziesz samochodem i ni z tego ni z owego
    zaczyna Ci lecieć krew po ręce.

    poza tym OT się robi. Zadałem pytanie o koszty a nie sens użycia lub nie.

    --
    scruffty