    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: stacja uzdatniania - koszty
    Date: Thu, 19 Sep 2013 14:26:44 +0200

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 05:06:34 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > daj linka do sklepu w którym handlujesz tym badziewiem.

    Tak zgadłeś, zakonspirowałem przekaz podprogowy dla aż 20 aktywnych userów
    tej grupy (bo tylu mniej więcej obecnie naliczyłem, a zaglądam na tę grupę
    z 7 lat).

    Tak OT, to myślisz, że te kilka dinozaurów na usenecie są jeszcze nadal
    celem jakiejkolwiek reklamy? to nie te czasy, bo kto to zobaczy, jak
    skonfigurowanie czytnika przerasta zwykłego forumowego klikacza. Google
    dawno temu zabiły usenet i schowały go pod dywan. Jeszcze cośtam wystaje
    spod frędzli, ale nie zdziwiłbym się, gdyby groups podzieliło losy rss
    readera.

    --
    scruffty