  • Data: 2016-05-09 10:53:52
    Temat: Re: stan surowy zamkniety - kosztorys
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 09:32:59 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a juz nawiasem mówiąc robienie nadciśnienia i wywiewanie ciepla ewentualnymi
    szczelinami daje efekt taki ze tego nie widać. Ale dziurwy nadal są. Energetycznie to
    samo raczej.

    Nawet bez nadcisnienia, tylko utrzymujac rownowage tego nie czuc. Po prostu
    wentylacja grawitacyjna tak juz dziala, ze w domu panuje podcisnienie, wiec
    zimne powietrze dostaje sie kazda mozliwa szczelinka - w tym przez gniazdka.
    Utrzymujac rownowage przy wentylacji mechanicznej - podcisnienia nie ma, wiec
    powietrze ani nie ucieka, ani nie wylatuje :) Ja w zimie utrzymuje lekkie
    nadcisnienie - ustawilem tak reku od poczatku zeby otwierajac drzwi z kominka
    nie wylatywal mi na salon dym :) Ale w sumie musze z tego chyba zrezygnowac,
    kominek w tym sezonie odpalilem 3 razy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.