    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 May 2016 02:34:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: stan surowy zamkniety - kosztorys
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 21:36:28 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
    > Hej,
    > Ekipe mam sprawdzona,
    Ekipa ktora mi dom budowała w 2007/2008 roku zrobiła to bez większych zastrzeżeń z
    mojej strony, jednak już w 2010 poleciłem ja znajomemu i tam cyrki odchodziły(pomimo
    tego ze ten sam szef, inni pracownicy i już partyzantkę robili)
    > tak jak i upierdliwego kierownika budowy
    Niedalej jak jesienią ubiegłego roku na budowie znajomej z pracy zasugerowałem jej
    mężowi ze szczyty wymurowane do samych belek to nie bardzo a i styro na placki się
    kleić nie powinno, a szpary miedzy styro zaklejana klejem do styro to tez zły pomysł.
    Facet popatrzał na mnie jak na wariata i mówi ze ma kierbuda któremu płaci coś kolo
    1000zl/mc i ten uwag nie zgłasza. Wiec i ja zamilkłem;)
    Ze dwa lata temu chyba opisywałem tu przypadek innego znajomego któremu budowlańcy(a
    kierbud nie reagował) wmówili ze jedna warstwa wełny miedzy krokwie starczy bo
    dodatkowe nakrokwiowe to komplikacja i strata powierzchni.
    > jakosc sie nie boje.
    I oby tak było. jednak budowlanka to taka dziedzina ze jak jest możliwość coś
    spierdzielić to fachowcy spierdziela.
    Znam sporo lokalnych ekip jednak nie znam ekipy której mógłbym zaufać ocieplenie
    poddasza wełna, nie znam ekipy która potrafi policzyć podłogówkę i zrobić ja wg tego
    projektu(Panie co 20cm rurki wszędzie i będzie git), za to 90% ekip wmówi inwestorowi
    ze oni powinni materiały sami kupować bo taniej i lepiej. Sami kupią to i owszem ale
    najdrożej najtańsze;)

    > Jedna ekipa stawia dom do stanu surowego zamknietego, po czym wchodzi
    > druga brygada do wszystkich instalacji. Reszty na razie nie mam - musze
    > znalezc kogos do tynkow i elewacji.

    Życzyć powodzenia aby wszystko się udało jednak ku przestrodze poczytaj stare posty
    Kikiego chociazby- on chyba 3 kierbudow zatrudniał a jak mu lawy wylali i późniejsze
    etapy to często dokumentował i fotki wstawiał.
    Budowlańcy to magicy')