  • Data: 2021-02-11 03:57:07
    Temat: Re: strefa OW - archeologia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lleeoo napisał:

    > Miałem u siebie, kosztowało to chyba 8 stów. Szukasz lokalnie
    > archeologa on przygotowuje opracowanie do Wojewódzkiego
    > konserwatora o sposobie prowadzenia badan na czas robót ziemnych.
    > Zwrotnie zostajesz zgodę na pracę ziemne pod nadzorem archeologa
    > ważną chyba rok o wystawienia. Robisz zdjęcia na etapie wykopów i
    > przesyłasz do archeologa lub zapraszasz go gdy jest koparka na
    > działce. Na koniec archeolog robi wpis w dzienniku, że prowadził
    > nadzór prac ziemnych i tyle.

    A co jeśli zaproszony kolega archeolog w trakcie prowadzenia robót
    ziemnych zauważy coś na tyle interesującego, że wymaga pogłębionych
    badań wykopaliskowych?

    Jarek

    --
    Więc napisał ten jego kolega taki felieton o jakimś zbieraczu, który
    znalazł w piasku na brzegu Łaby stary blaszany nocnik i myślał, że