  • Data: 2012-07-20 23:50:34
    Temat: Re: styropian na placki a na ramkę
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 19:47:58 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    gt; Ale czesto nie nakładają zaprawy po całości tylko dwa paski np.
    > &gt; Tak np widziałem niedawno jak murowali u mojego klienta gdy tam byłem.
    >
    > Zwróciłeś uwagę?3

    Delikatnie podpytałem udając niezorientowanego w garnitura czy tak jest dobrze.
    Standardowa odpowiedź; robią tak od lat i domy stoją. Dodatkowo jeszcze
    niestandardowo dodali: nigdy żaden kierbud im nie zakwestionował takiego budowania;0