  • Data: 2014-04-23 22:46:15
    Temat: Re: syczy woda w scianie ale nie widać gdzie pekl pex
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 21:54, decore-meble.pl pisze:
    > witam
    >
    > ewidentnie gdzies mi pekl pex od cieplej wody pomiędzy pietrami, slychac syk w
    scianie ale nic mokrego jeszcze nie ma nigdzie (wszędzie plytki). Jest jakiś sposób
    żeby to dokładnie zlokalizować ? niestety pion zatykowany a reszta rur w posadzce w
    kotłowni wiec jest bardzo wesoło

    > jeżeli ktoś może pomoc poroszę
    >
    > dzięki
    > rt

    Kamera termowizyjna, ewentualnie znajomy w wodociągach z przyrządem,
    który akustycznie mierzy odległości awarii od zainstalowanych mikrofonów.