  • 1. Data: 2014-04-23 21:54:28
    Temat: syczy woda w scianie ale nie widać gdzie pekl pex
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    ewidentnie gdzies mi pekl pex od cieplej wody pomiędzy pietrami, slychac syk w
    scianie ale nic mokrego jeszcze nie ma nigdzie (wszędzie plytki). Jest jakiś sposób
    żeby to dokładnie zlokalizować ? niestety pion zatykowany a reszta rur w posadzce w
    kotłowni wiec jest bardzo wesoło

    jeżeli ktoś może pomoc poroszę

    dzięki
    rt

  • 2. Data: 2014-04-23 22:46:15
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-23 21:54, decore-meble.pl pisze:
> [...]
    żeby to dokładnie zlokalizować ? niestety pion zatykowany a reszta rur w posadzce w

    Kamera termowizyjna, ewentualnie znajomy w wodociągach z przyrządem,
    który akustycznie mierzy odległości awarii od zainstalowanych mikrofonów.

  • 3. Data: 2014-04-23 22:54:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Kamera termowizyjna, ewentualnie znajomy w wodociągach z przyrządem,
    > który akustycznie mierzy odległości awarii od zainstalowanych mikrofonów.

    Jak okolice Bielska-B to mogę pomóc. Kamerę można też wypożyczyć w
    dobrych wypożyczalniach.

    Miłego
    Irek.N.