  • 1. Data: 2014-04-22 13:49:12
    Temat: Podkładka pod piec kominkowy
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Przymierzam się do zakupu pieca kominkowego. Tam, gdzie stanie są
    obecnie panele podłogowe. Co podłożyć pod piec, żeby było tanio i w
    miarę estetycznie?
    Szyba nie wchodzi w grę, blachy malowane proszkowo niezbyt mi się
    podobają. Wycięcie paneli i położenie glazury też nie za bardzo.
    Czy pomysł, aby zamówić u kamieniarza jakąś cienką płytę ma sens?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-04-22 15:14:43
    Temat: Re: Podkładka pod piec kominkowy
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 13:49:12 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > podobają. Wycięcie paneli i położenie glazury też nie za bardzo.
    >
    > Czy pomysł, aby zamówić u kamieniarza jakąś cienką płytę ma sens?

    A podoba Ci się?
    Jak tak, to tylko pamiętaj o wycięciu paneli.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2014-04-22 15:19:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A podoba Ci się?
    > Jak tak, to tylko pamiętaj o wycięciu paneli.

    Pisał wyżej że nie chce ich wycinać :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-04-22 15:20:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-22 15:14, ZbyszekZ pisze:
    > A podoba Ci się?
    > Jak tak, to tylko pamiętaj o wycięciu paneli.
    Z podanych rozwiązań taka płyta najmniej mi się nie podoba. Ma to być
    rozwiązanie tymczasowe, na kilka lat, więc paneli nie chcę wycinać (są w
    bdb stanie).
    Jacek

  • 5. Data: 2014-04-22 15:30:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Z podanych rozwiązań taka płyta najmniej mi się nie podoba. Ma to być
    > rozwiązanie tymczasowe, na kilka lat, więc paneli nie chcę wycinać (są w
    > bdb stanie).

    Jak ich nie wytniesz to efekt będzie tak że brud z kamienia będzie w
    naturalny sposób spadał na otaczająca go podłogę. Jest też szansa że po
    kolejnym okresie grzewczym panele gdzieś się rozejdą - bo to podłoga
    "pływająca", więc jak w jednym miejscu je "przygwoździsz" ciężkim piecem to
    stworzysz punkt stały jak są spore odległości od tego punktu do
    przeciwległej ściany to może się okazać że po zimie panele się rozejdą i
    trzeba będzie ściągać listwę przypodłogową i je dobijać.

    Miałem tak kiedyś w pokoju gdzie było 6m długości i na jednym końcu stała
    przedwojenna dębowa tzw. gdańska szafa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-04-22 20:44:37
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > podobają. Wycięcie paneli i położenie glazury też nie za bardzo.
    > Czy pomysł, aby zamówić u kamieniarza jakąś cienką płytę ma sens?

    A może blacha miedziana, jak ongiś bywało? :)

  • 7. Data: 2014-04-22 21:27:21
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-22 20:44, zbigi pisze:
    > A może blacha miedziana, jak ongiś bywało? :)
    Rozważam właśnie mosiężną.
    Jacek