  • Data: 2016-06-26 19:43:46
    Temat: Re: szambo a oczyszczalnia
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 16:40, uciu pisze:
    > te żyły to znalazł Pan co wierci studnie - tylko w tych miejscach mu sie

    te druciki wykrzywiały ;-) a że duża odległość jednego miejsca od
    drugiego -

    to stwierdził, że woda jest bardzo głęboko ;-) Ciężko mi w to uwierzyć ale

    skoro sam zaproponował ze przyjedzie i zobaczy to co mi tam.

    > uciu

    To albo musisz mieć duużą działkę aby to "upchać" ale to przy piaskach
    zawsze jest ryzyko że ci coś do studni wróci, albo oczyszczalnia
    kompaktowa, mam takową i sobie chwalę, poza porcją bakterii i prądem do
    kompresora nic mnie więcej nie kosztuje, wodę możesz do podlewania
    ogródka wykorzystać (poza warzywami), co w suchym terenie chyba jest nie
    bez znaczenia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K