  • Data: 2016-02-10 12:09:41
    Temat: Re: szuflady mebli kuchennych
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lutego 2016 09:57:14 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Strasznie się napiąłeś na tego Bluma.

    Bo przeszedlem przez wszystkie systemy, a skonczylem na blumie w swojej kuchni
    i nie wyobrazam sobie robic juz na niczym innym :)

    > Jest dobry, ale jest BARDZO DROGI.

    Nie jest tak zle. Jedna szuflada 55cm - tj. prowadnice z domykiem, pelnym
    wysuwem plus dwa boczki, system montazu i regulacji frontu to ok 100 pln.

    Biorac pod uwage, ze te okucia sa wieczne - moga przetrwac cale Twoje zycie.
    Korpusy wymienisz (te sa akurat b. tanie), fronty wymienisz, a okucia moga
    przeciez zostac, skoro sa dobre. Tani szajs nie dosc, ze bedzie problematyczny
    w montazu, upierdliwy w uzywaniu to szybko sie popsuje - szkoda nerwow :)

    Kuchnia calosciowo wyszla mnie ze 20k (ze sprzetami), same okucia kosztowaly
    ok 2400 pln. Z tym ze mam ich troche:
    - 9 szuflad wysokich
    - 4 szuflady niskie
    - 9 podnosnikow do gornych polek
    - komplet podnosnikow do szafki otwieranej podwojnie, czyli cos takiego:

    http://www.blue-inter.com/images/gallery/blueInterna
    tional/AVENTOS%20HF%20Gallery/fulls/HF5-201206141512
    03.jpg

    Ten akurat sam kosztowal ponad 300, wiec powiedzmy ze okucia wyszly 10%
    wartosci kuchni. Ale dzieki temu kuchnia dziala jak w reklamie, np szuflada:

    https://youtu.be/l-AvDDFQj7E?t=39

    W zyciu nie zrobie juz kuchni na czyms innym, a bede robil w tym roku kuchnie
    swojej mamie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.