    From: "Pete" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tak a propo deszczówki
    Date: Wed, 10 Aug 2016 14:12:32 +0200

    Pytanie tylko, dlaczego ta Pani oczekiwała ambrozji z, za przeproszeniem, kibla?

    Bolko<s...@g...com> wrote:
    > http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/pruszcz-gd
    anski/a/domy-w-borkowie-zalane-fekaliami,10488128/
    > Wybijanie ze zlewów i sedesów zaczęło się ok. godz. 22. Okazało się jednak, że nie
    chodzi o samą wodę - na podłogę zaczęły wydobywać się fekalia. - Zadzwoniłam do
    gminnej spółki Eksploatator [zajmującej się dostarczaniem wody i odbiorem ścieków -
    red.] - dyżurny poinformował mnie, że nic nie mogą zrobić, bo wiedzą, że do
    kanalizacji podłączona jest deszczówka - denerwuje się pani Anna, której sąsiedzi
    pomogli uratować salon przed zalaniem. Kontrola przeprowadzona przez Eksploatatora
    wykazała, że do kanalizacji deszczówkę podpięło dziesięciu mieszkańców ul. Kwiatowej.
    Właściciele zalanych domów mają żal zarówno do sąsiadów, jak i do spółki, mówiąc, że
    nie zapobiegła tak niebezpiecznej sytuacji.

    --
    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk