  • 1. Data: 2016-08-10 09:43:25
    Temat: tak a propo deszczówki
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/pruszcz-gd
    anski/a/domy-w-borkowie-zalane-fekaliami,10488128/

    Wybijanie ze zlewów i sedesów zaczęło się ok. godz. 22. Okazało się jednak, że nie
    chodzi o samą wodę - na podłogę zaczęły wydobywać się fekalia. - Zadzwoniłam do
    gminnej spółki Eksploatator [zajmującej się dostarczaniem wody i odbiorem ścieków -
    red.] - dyżurny poinformował mnie, że nic nie mogą zrobić, bo wiedzą, że do
    kanalizacji podłączona jest deszczówka - denerwuje się pani Anna, której sąsiedzi
    pomogli uratować salon przed zalaniem. Kontrola przeprowadzona przez Eksploatatora
    wykazała, że do kanalizacji deszczówkę podpięło dziesięciu mieszkańców ul. Kwiatowej.
    Właściciele zalanych domów mają żal zarówno do sąsiadów, jak i do spółki, mówiąc, że
    nie zapobiegła tak niebezpiecznej sytuacji.

    Czytaj więcej: http://www.dziennikbaltycki.pl/wiadomosci/pruszcz-gd
    anski/a/domy-w-borkowie-zalane-fekaliami,10488128/

  • 2. Data: 2016-08-10 10:07:07
    Temat: Re: tak a propo deszczówki
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    A ja się swojego czasu byłem z irytowany, że kanalizacja u mnie w
    miejscowości nie ma zachowanego poprawnego spadku i muszę na swojej
    posesji wydawać wykonać przepompownie i wciskać ścieki w kanalizację. Są
    tego zalety jednak zalety. Taka sytuacja u mnie nigdy nie będzie miała
    miejsca.

    Ciekawe czy idzie namierzyć takiego delikwenta i jaka jest szansa
    obciążyć go kosztami remontu?
    --
    GreDi

  • 3. Data: 2016-08-10 10:22:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 10:07:09 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > Ciekawe czy idzie namierzyć takiego delikwenta i jaka jest szansa
    > obciążyć go kosztami remontu?
    Najprostszy sposób jaki wodociągi stosują to świeca dymna wrzucona do kanalizacji.
    Wystarczy popatrzeć wtedy komu się z rynny dymi.
    No chyba że cwany był i przez syfon podłączył

  • 4. Data: 2016-08-10 10:32:07
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 10.08.2016 10:22, Kris wrote:
    > Najprostszy sposób jaki wodociągi stosują to świeca dymna wrzucona do kanalizacji.
    Wystarczy popatrzeć wtedy komu się z rynny dymi.
    > No chyba że cwany był i przez syfon podłączył
    LOL. :)

    Z takich liveHack'ów słyszałem, że elektrociepłownie farbują wodę
    przeznaczoną do CO. :-) Bo klienci podłączają pralki pod grzejniki :-D

    --
    GreDi

  • 5. Data: 2016-08-10 11:32:56
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 10:32, GreDi pisze:
> [...]
    >
    > Z takich liveHack'ów słyszałem, że elektrociepłownie farbują wodę
    > przeznaczoną do CO. :-) Bo klienci podłączają pralki pod grzejniki :-D

    A co ma elektrocielownia do CO? HINT: spoldzielnia/wspolnota, to rozumiem...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2016-08-10 13:27:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-10 o 10:07, GreDi pisze:
> [...]
    > miejsca.
    >
    > Ciekawe czy idzie namierzyć takiego delikwenta i jaka jest szansa

    Pewnie, że idzie. Nie dalej jak miesiąc temu przyjechali panowie z
    wodociągów, podłączyli wytwornicę dymu do kanalizacji sanitarnej i
    namierzyli dwóch, którzy rynny i spusty podłączyli do tej kanalizacji.
    Porobili zdjęcia i pojechali, co dalej z tym robią, to nie wiem, bo póki
    co sąsiad, na którego trafiło, nic jeszcze nie przerobił.

  • 7. Data: 2016-08-10 14:12:32
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Pytanie tylko, dlaczego ta Pani oczekiwała ambrozji z, za przeproszeniem, kibla?

    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 8. Data: 2016-08-10 15:03:36
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Z takich liveHack'ów słyszałem, że elektrociepłownie farbują wodę
    > przeznaczoną do CO. :-) Bo klienci podłączają pralki pod grzejniki :-D
    wow, zacne!
    to moze od razu pompa ciepla, wytargac to cieplo i sprzedawac jako prad?
    da sie?

  • 9. Data: 2016-08-10 21:44:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 15:03:38 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > wow, zacne!
    > to moze od razu pompa ciepla, wytargac to cieplo i sprzedawac jako prad?
    > da sie?

    Lepiej dogadać się z takim kolesiem i zainstalować u niego w mieszkaniu
    "dolne źródło" swojej pompy ciepła, ale byłby COP :]
    Kurfa nie wpadłbym na to, żeby pralkę podłączyć pod grzejnik,
    przecież można spokojnie pod ciepłą wodę, wyjdzie taniej jak prądem
    i problemów mniej...

    L.

  • 10. Data: 2016-08-10 22:56:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie bezposrednio tylko przez wymiennik ciepla trzeba podlaczyc.