  • 1. Data: 2016-08-06 23:47:32
    Temat: Klejenie paneli między sobą.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jeszcze jedno pytanie.
    Mam pokój o długości 5 metrów.
    Niestety szerokość się zmienia od 2 do 3,3 metra.
    W dodatku nie jest tak że zmienia się liniowo.
    Tylko są miejsca gdzie są krótsze, potem dłuższe i znowu krótsze.
    I zastanawiam się czy by ich nie posklejać.
    Bo sąsiad ma i mu się rozłażą po 5 latach.
    No i przy okazji będą bardziej odporne na wilgoć.
    Co myślicie?

  • 2. Data: 2016-08-07 00:17:07
    Temat: Re: Klejenie paneli między sobą.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 23:47:32 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > I zastanawiam się czy by ich nie posklejać.
    > Bo sąsiad ma i mu się rozłażą po 5 latach.
    > No i przy okazji będą bardziej odporne na wilgoć.

    Moim zdaniem to nie ma nic wspolnego - musial jakis szajs kupic, ze mu sie
    rozchodza, a moze nie zachowal odpowiednich dylatacji przy scianach z ktorejs
    strony? Wtedy moglyby sie zaczac przesuwac, podnosic i inne tego typu
    atrakcje robic.

    Mam przedpokoj 2x4m i do tego przyklejony salon ~5x5m - calosc sie laczy
    ale tez jest tak ze najpierw panele sa zlozone na dlugosc ~4m, potem na prawie
    9m, potem znowu 5m, potem zaczyna sie kominek i maja ~4m, potem zaczyna sie
    kuchnia i maja znowu ~6m. Nic sie z nimi nie dzieje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.