  • 1. Data: 2016-08-06 14:50:46
    Temat: Wymiana paneli
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Już się o to pytałem na grupie i już miałem wszystko ustawione.
    Ale będzie inaczej niż myślałem:).

    Generalnie wywalam deske barlinecką o grubości 10 mm
    i w to miejsce chce włożyć panel 8mm.
    Pytanie co z tymi brakującymi dwoma milimetrami.

    Pomysł jest taki.
    Na obecne płyty pod panele z marketu mniej więcej takie coś :
    http://tiny.pl/g94k7

    Chcę dać zgodnie z sugestią grupy pianomat 3mm takie coś:
    http://tiny.pl/g94kr

    Dobrze kombinuje?

  • 2. Data: 2016-08-06 15:02:33
    Temat: Re: Wymiana paneli
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 14:50:50 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Generalnie wywalam deske barlinecką o grubości 10 mm
    > i w to miejsce chce włożyć panel 8mm.
    > Pytanie co z tymi brakującymi dwoma milimetrami.

    Nic - nawet jak gdzies bedziesz mial prog 2mm to bedzie to kompletnie
    niezauwazalne (listwa progowa bedzie pochylona minimalnie).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-08-06 15:04:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 14:50:50 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Generalnie wywalam deske barlinecką o grubości 10 mm
    > i w to miejsce chce włożyć panel 8mm.
    > Pytanie co z tymi brakującymi dwoma milimetrami.

    https://www.google.pl/?ion=1&espv=2#q=listwa%20progo
    wa%20r%C3%B3%C5%BCnica%20poziom%C3%B3w

    Tu masz rozne listwy na roznice w poziomach. 2mm to jest tyle co nic -
    kompletnie niezauwazalne i nie ma sobie co tym glowy zawracac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-08-06 15:13:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Nie chce schodów w mieszkaniu:)
    Bo juz łazienkę mam pare milimetrów wyżej.
    Musiałem na płytkach podnosić ale centymetra nie dało rady.
    I powiem szczerze że do tej pory mnie to wkurza tyle że mniej.
    Nie chcę kolejnego schoda?

  • 5. Data: 2016-08-06 15:35:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 15:13:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Musiałem na płytkach podnosić ale centymetra nie dało rady.
    > I powiem szczerze że do tej pory mnie to wkurza tyle że mniej.

    2mm i schod? No wez... Takie cos bedziesz mial:

    http://elistwy.pl/img/c/12-category.jpg

    Ani to nie bedzie widoczne ani odczuwalne, bez przesady :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-08-07 14:36:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 15:35:18 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 2mm i schod? No wez... Takie cos bedziesz mial:

    Myślisz?
    No dobra a co z listwami przypodłogowymi?
    Ja mam klejone?
    Jak zostawie na tej samej wysokości to będzie szczelina.
    Jak obniżę to okaże się że ścianę trzeba będzie szpachlować.
    A tego chcę uniknąć jak zarazy.

  • 7. Data: 2016-08-07 15:18:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-07 o 14:36, Bolko pisze:

> [...]
    > Jak zostawie na tej samej wysokości to będzie szczelina.
    > Jak obniżę to okaże się że ścianę trzeba będzie szpachlować.

    To między panel a listwę "wbij" silikon lub jakiś inny uszczelniacz.

  • 8. Data: 2016-08-07 18:13:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 14:36:46 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Myślisz?

    Jasne. Kombinowalbym powyzej 0,5cm dopiero :)

> [...]
    > Jak zostawie na tej samej wysokości to będzie szczelina.
    > Jak obniżę to okaże się że ścianę trzeba będzie szpachlować.

    No kurcze jak masz klejone sztywne to troche lipa - te elastyczne tez z
    pol centymetra by sie dopasowaly (jak nie wiecej). A masz tam podlogowke
    wszedzie? Bo pianomat jest tez w wersji 5mm ;) Choc chyba sporo drozszy i
    raczej z przeznaczeniem pod wykladziny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-08-07 18:14:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 15:18:50 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > To między panel a listwę "wbij" silikon lub jakiś inny uszczelniacz.

    Szloby, choc dosc upierdliwa robota (bedzie musial okleic dokladnie szczeline
    do spoinowania - silikon to straszne paskudztwo do obrobki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-08-07 18:15:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 14:36:46 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Myślisz?

    A wlasciwie czemu chcesz wywalic deske barlinecka? Jak tylko ze wzgledow
    estetycznych to po prostu kup panel 10mm - jest ich od groma i nie sa jakos
    specjalnie duzo drozsze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.