  • 11. Data: 2016-08-07 19:13:37
    Temat: Re: Wymiana paneli
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 18:15:38 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A wlasciwie czemu chcesz wywalic deske barlinecka? Jak tylko ze wzgledow
    > estetycznych to po prostu kup panel 10mm - jest ich od groma i nie sa jakos
    > specjalnie duzo drozsze :)
    > pozdr.

    Wiesz tylko jest jeden problem jedyne panele jakie podobają
    się mojej żonie i mnie mają 8 mm.
    Stwierdziłem że szybciej będzie podnieć podłogę

  • 12. Data: 2016-08-07 19:15:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > To między panel a listwę "wbij" silikon lub jakiś inny uszczelniacz.

    Mam takie miejsce centralnie naprzeciwko sofy.
    Gdzie jest szczelina (podłoga krzywa).
    Próbowałem coś z tym zrobić.
    Wczesniej czy później mop załatwiał sprawę.

  • 13. Data: 2016-08-07 20:21:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:13:38 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Wiesz tylko jest jeden problem jedyne panele jakie podobają
    > się mojej żonie i mnie mają 8 mm.
    > Stwierdziłem że szybciej będzie podnieć podłogę

    Kurde nie wierze - musiales byc w jakims marnym salonie. 10mm IMHO zwykle
    sa wyzszej klasy i wygladaja lepiej niz 8mm. Skad jestes? W Pszczynie przy
    glownej S1 jest zajebisty salon z panelami - tam na 100% znajdziesz jakies
    10mm podobajace sie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-08-07 20:25:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:13:38 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Wiesz tylko jest jeden problem jedyne panele jakie podobają
    > się mojej żonie i mnie mają 8 mm.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&strin
    g=panel+10mm&bmatch=base-relevance-hou-1-1-0623

    Do wyboru do koloru ;)

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-08-08 13:13:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 20:21, Adam Sz. pisze:

    > Kurde nie wierze - musiales byc w jakims marnym salonie. 10mm IMHO zwykle
    > sa wyzszej klasy i wygladaja lepiej niz 8mm.

    Też mam panele 10mm - Krono Original Vintage Olympus Hickory i
    Appalachian Hickory. "Marketówki" 8mm nie umywają się.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2016-08-08 15:07:54
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 20:25:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&strin
    g=panel+10mm&bmatch=base-relevance-hou-1-1-0623

    > Do wyboru do koloru ;)
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Tylko jak wytniesz te powyżej 100 i poniżej 60 zł to zostaje
    ci raptem 3 strony.
    A sam mówiłeś że poniżej chyba 70 zł to nie warto :)

  • 17. Data: 2016-08-08 15:35:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 15:07:55 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Tylko jak wytniesz te powyżej 100 i poniżej 60 zł to zostaje
    > ci raptem 3 strony.
    > A sam mówiłeś że poniżej chyba 70 zł to nie warto :)

    Tyle, ze na allegro te co kosztuja 45 to w sklepie sa za 70 :-))
    Spoko - 10mm AC4 - pewnie krono, egger albo inne markowe beda jak najbardziej
    OK :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.