  • 1. Data: 2016-08-10 14:00:44
    Temat: jaka wkretarka do plyt, kontrlat itp.
    Od: Kuba <a...@g...com>

    Jakich uzywanie wkretarek akumulatorowych to przykrecania plyt KG , do przykrecania
    elementow wiezby,do przykrecania blachodachowki?

    Podoba mi sie Makita DF457DWE , ma 42 Nm ale chyba za slabe akumulatory bo 1,3 Ah.
    Czy taka wkretarka powinna miec udar czy nie jest to potrzebne?

  • 2. Data: 2016-08-10 14:31:50
    Temat: Re: jaka wkretarka do plyt, kontrlat itp.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 14:00:46 UTC+2 użytkownik Kuba napisał:

    > Podoba mi sie Makita DF457DWE , ma 42 Nm ale chyba za slabe akumulatory bo 1,3 Ah.
    > Czy taka wkretarka powinna miec udar czy nie jest to potrzebne?
    Jeśli nie pracujesz w tym zawodowo tylko hobbystycznie robiąc swój dom np. to kup
    sieciową(220v) wkrętarkę za 50zł szt
    A jak akumulatorowe chcesz koniecznie to w lidlu dobrej jakości wkrętarki bywają-
    parkside chyba się nazywają- teraz były modele z wymienną głowicą

  • 3. Data: 2016-08-10 15:03:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 14:31:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    parkside chyba się nazywają- teraz były modele z wymienną głowicą

    kupilem jakiegos taniego parksida na allegru -akumulatory zdechły własciwie
    natychmiast

    b.

  • 4. Data: 2016-08-10 15:15:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-10 o 14:31, Kris pisze:

    > Jeśli nie pracujesz w tym zawodowo tylko hobbystycznie robiąc swój
    > dom np. to kup sieciową(220v) wkrętarkę za 50zł szt

    Za 50 zł to ciężko coś znaleźć, ale jak już przy wkrętarkach sieciowych
    jesteśmy, to która z tych chińskich wynalazków ma jakiś sensownie
    dłuższy kabel?
    Właśnie rozwaliłem swoją i szukam nowej ale z kablem trzymetrowym
    przynajmniej.

  • 5. Data: 2016-08-10 15:27:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 15:03:24 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kupilem jakiegos taniego parksida na allegru -akumulatory zdechły własciwie
    natychmiast

    Jakie tam miales akumulatory? W mojej sa li-ion i one trzymaja prad calkiem
    niezle - naladowane, nie rozladowuja sie prawie w ogole w pudle :)

    Zrobilem nia cala podbitke w zeszlym roku - kilka tys wkretow. Bez niej
    byloby licho (na pewno sieciowa by sie tutaj nie sprawdzila - kabel by
    przeszkadzal). W zestawie byla tylko jedna bateria ale wystarczyla - laduje
    sie w 30 min do pelna - ladowalem zwykle raz akurat w przerwie obiadowej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-08-10 16:00:16
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > przynajmniej.

    najlepsza z chinioli jest ta co ma max gwarancje i w miare bez problemu z
    realizacja.
    wiec konkurs czesto wygrywa firmowka z casto.
    3 lata.
    mam taka , w miare solidna, do zastosowan domowych jest ok. kabel dlugi.
    skrzynka wkretow taka 10 x 10 cm juz poszla.....
    tylko ze u mnie to jest jej pewnie polowa calej zyciowej pracy....
    jak u kogos kto duzo robi to nie wiem.......
    3 lata gwary jest. cos z 110 kosztowala....

  • 7. Data: 2016-08-10 16:24:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 15:27:54 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jakie tam miales akumulatory? W mojej sa li-ion i one trzymaja prad calkiem
    > niezle - naladowane, nie rozladowuja sie prawie w ogole w pudle :)

    na pewno nie li-ion, pewnie wodorkowe jakies. A i w nazwe juz zwątpilem, to moglo
    brzmiec jakos tak.

    Ale teraz kupie li-ion. Jakies typy? 2 akumulatory w zastawie bym widzial.

    b.

  • 8. Data: 2016-08-10 16:49:15
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    ciekawe rzeczy tu piszecie.
    A jak to jest z tymi Nm? Patrzec na ten parametr czy akurat przy tego typu
    materialach to nie ma wiekszego znaczenia?
    Jak mam np Black&Decker EPC12 I ONA MA 11 Nm

  • 9. Data: 2016-08-10 16:53:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 16:49:26 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
    > ciekawe rzeczy tu piszecie.
    > A jak to jest z tymi Nm?

    sa gorsze od jonowych - ale bywaja przyzwoite. Poprzednia wkretarke to zalatwilem
    mechanicznie bo spadla kilka razy - a akumulatory NM chodzily nieźle przez kilka lat.

    b.

  • 10. Data: 2016-08-10 17:05:34
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    nie o akumulatory mi chodzilo :) Nm - niutonometry , czyli jednostka sily.
    Makita autora tego watku ma 41 Nm, ja, dla porownania mam 11 Nm

    Pytanie ile do drewna i karton gipsu albo np do izolacji nakrokwiowej
    potrzeba sily by sie wkretarka nie spalila po 10 minutach?