  • 21. Data: 2016-08-12 09:11:17
    Temat: Re: jaka wkretarka do plyt, kontrlat itp.
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    bardzo to wyglada interesujaco

    http://allegro.pl/metabo-powermaxx-sb-combo-2-5-wkre
    tarka-klucz-udar-i6031098473.html

    Ten wkretak udarowy ma taka sile, ze te 34 Nm we wkretarce mozna przezyc -
    do spokojniejszych prac spokojnie wystarczy. Wkretarka ma dwa biegi, więc i
    cos tam wywierci. A ze to zestaw to jedna walizka/jedna ładowarka/mniejsza
    cena :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 22. Data: 2016-08-12 10:05:06
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2016 05:00:44 -0700 (PDT), Kuba napisał(a):

    > Jakich uzywanie wkretarek akumulatorowych to przykrecania plyt KG

    Cały dom zrobiłem Celmą, która ma takie same aku jak jedna ze starszych
    makit. Teraz nie pamiętam modelu,ale działa na takie baterie:

    http://allegro.pl/-i5835526151.html

    ogólnie wkrętaka się sprawdziła, jednak po trzech latach akumulatory są już
    do wymiany (probowałem ratować je, co niewiele dało i trzymają mocno
    krótko).

    Jednak moim zdaniem akurat wkrętarka tylko bezprzewodowa, zwykle przydaje
    się tam gdzie kabel mocno będzie zawadzał. Obowiązkowo dwa akumulatory.

    Zdarzyło mi się też wkręcić kilka długich (15 cm) wkrętów w drewno po
    prostu wiertarką na zredukowanych obrotach (+przelotka z SDS na uchwyt
    zaciskowy). Wierciłem też trochę wkrętarką w suporeksie, jednak do
    wiercenia najlepsza jest jednak wiertarka.

    Oprócz wkrętarki inne urządzenia osobiście wole na kablu np. piła tarczowa
    na akumulatory to nieporozumienie, mam taką (fakt, że pochodzi z jakiejś
    promocji gdzie kosztowała 50 zł i tyle postanowiłem zaryzykować) i paneli w
    jednym pokoju się tym zrobić nie dało bez doładowywania).

    --
    scruffty