  • Data: 2017-01-13 11:38:07
    Temat: Re: tak a propo podłogi
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-10 o 11:05, Bolko pisze:
> [...]
    albo o najtańszych pokryciach podłogowych bo jak coś za 30pln/m2 (sosna) sie z
    grubsza tak szybko zuzywa optycznie jak coś za 120pln/m2 (dąb) to w sumie po co
    przepłacać?

    > Tylko że kuzyn widział moja starą podłogę.
    > To samo szwagier tez dał z wysokim połyskiem.
    > Efekt
    > Albo ściągać buty na ulicy
    > Albo składać życzenia przez telefon
    > Bo strach cokolwiek się ruszyć

    A ja powiem tak - kupić jakieś tam panele/deskę, które nam się podobają,
    za niezbyt wygórowaną cenę i... mieć wyj***ne na to, że gdzieś się
    jakieś rysy pojawiają.
    Ludzie... w tych domach ma być życie, a nie spuszczać się nad każdą
    ryską i dziurką, bo dziecko się np. fajnie bawiło. I niech się bawi, od
    tego są dzieci :)
    A panele prędzej czy później i tak kiedyś będzie trzeba
    wymieniać/malować czy co tam kto sobie wymyśli, żeby trochę podreperować
    wygląd.

    Pzdr

    --
    /__/_* /