eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanietanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę › Re: tanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę
  • Data: 2014-09-24 22:21:18
    Temat: Re: tanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    forestdumb wrote:

    > LED na pewno sie da, w topowych autach sa reflektory w pelni LED,
    > nawet dlugie - to daje naprawde sporo lumenow co nie? Ale cena! A
    > chinskie
    > wykonanie tych tanich...
    >
    > Tynkarz mial lampe uliczna, nie wiem moze zajumal moze mu spadla na
    > glowe moze kupil. Tzn sam klosz z lampa, rozpala sie to dosc dlugo
    > ale swiatla daje bardzo duzo i sie nie grzeje jak glupie (kurczaka
    > tym nie przygotujesz). Poszukac, kupic, po budowie odsprzedac.
    >
    > Nad podjazdem dalismy zwykly 500W z czujnikiem, to sie pali
> [...]

    mam oprawę halogenową 500W żarnik 300W i teraz tak - za 5zł wytrzymuje
    tydzień za 20zł wytrzymuje miesiąc, najlepiej wychodzi ten za 8zł bo
    wytrzymuje jakieś 3 tygodnie, tylko że to przy pracach wnętrzowych ,
    gdybym miał za każdym razem wchodzić na słup albo w jakieś równie
    niedostępne miejsce żeby wymienić żarnik to na pewno bym wymienił na
    coś bardziej wytrzymałego

    jeffrey