    From: Sebcio <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: taras drewniany
    Date: Thu, 05 Mar 2009 10:51:38 +0100

    Kane pisze:

    > O sosnie nie wiem ale regularnie odwiedzam 'konstrukcje' gdzie uzyto
    > modrzewia syberyjskiego.

    Znajomy ma taras na legarach, w desce tarasowej ryflowanej z modrzewia
    syberyjskiego. Po kilku miesiącach deski wykazują "łódkowanie", tj.
    wygięły się lekko tak że nie są już płaskie. Nie jest to jakoś
    szczególnie poważne wygięcie, ale taras nie jest już płaski. Wygięcie na
    głębokość ryfla, więc daje się przeżyć.

    Ja osobiście wolę odłożyć kasę i zrobić taras z massaranduby. Nie mam
    wielkiego tarasu, więc kwotowo różnica nie będzie wielka. Poza tym jasne
    deski nie będą pasowały do jasnych płyt wokół.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio