    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: umowa z wykonawca na SSO
    Date: Mon, 21 Apr 2014 23:10:08 +0200

    Kris wrote:
> [...]

    mozesz próbować tylko czy ci się ktos zgodzi zamrozić kilka tysięcy na 3
    lata?

    i jaka ma gwarancję, że mu to po tych 3 latach wypłacisz?

    niestety ale zabawa sie opiera na zaufaniu i kontroli...

    musisz mieć kogoś kto bedzie kontrolował postępy prac (inspektora nadzoru) i
    muszisz ustalic że pewne węzłowe elementy musza być odbirane zanim nastąpi
    dalszy etap robót.

    takei węzły to
    1. wykopy pod fundamenty dokłądność wytyczenia sposób wykopania wymiary..
    2. zbrojenia, kontrola przed zalaniem
    3. kanalizacja zerowa (to co będzie pod chudziakiem, niech to sprawdzi ktoś
    kto sie zna na układaniu kanalizacji, bo budowlańcy to z reguły straszną
    hałe odwalają. najlepiej jakby zerówke zrobił fachowy instalator.
    pamiętaj że to ostatni moment aby sesnsownie porobić podejścia bo to co jest
    w projekcie zwykle sensowne nei jest.
    4. zagęszczenie gruntu pod chudziak.
    5. izolacja pionowa przed zasypaniem.
    6. kontrola poziomów i wymiarów po pierwszej warstwie bloczków, pierwsza
    warstwa powinna wyrównać ewentualne neidokładności w wykonaniu fundamentów.