    From: Marek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: umywalka z marmuru syntetycznego vs ceramika
    Date: Fri, 14 Jan 2011 13:09:45 -0800 (PST)

    On Jan 7, 12:21 am, "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:25aadd10-691e-4c0d-8794-0eabe9b1e3bd@
    i17g2000vbq.googlegroups.com...

    szarymhttp://opiumco.pl/kolory_pl.htm(sga205 albo lxx202)
    > Faktycznie tak bardzo to zolknie z biegiem czasu ??
    > Sugerujesz nie pakowac sie w cos takiego doplacic 2 stowki i brac roce ?
    > Z wygladu ta nawet bardziej mi sie podoba.tansza opcja
    > Pozdrawiam

    Kazdy sztuczny "kamien" ma za spoiwo jakas zywice.
    Wszystkie zywice podlegaja degradacji pod wplywem promieni UV - w
    wyniku czego - żółkną.

    Aby tej degradacji przeciwdzialac, producenci dodaja dosyc drogich
    tzw. "pochlaniaczy UV", ktore hamuja ten proces.
    Te pochlaniacze sa tak szkodliwe, ze nie powinno sie ich totykac reka,
    ani patrzec na nie bez ochr. okularow.
    Wplywaja nawet na zmiany w genach czlowieka !!!

    Pozdrawiam i zycze zadowolenia z zakupu.