  • 1. Data: 2011-01-05 00:08:19
    Temat: umywalka z marmuru syntetycznego vs ceramika
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Witam
    Mam taki dylkemat
    Potrzebuje umywalke wpuszczana w blat. Niestety w interesujacym rozmiarze
    (kolo 36cm) znalazlem tylko Roce i z wysylka wychodzi 400zl :/
    http://www.lazienkaplus.pl/pl/umywalka-blatowa-roca-
    foro-a327880000,630,81,i.html

    Znalazlem tansza opcja i to produkowana w PL
    http://allegro.pl/item1386137517.html ponad 2 razy taniej
    Jest Ona wykonana z marmuru syntetycznego. Czy ktos zna takie umywalki zna
    jakies "przeciw" ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-06 22:12:21
    Temat: Re: umywalka z marmuru syntetycznego vs ceramika
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 5, 1:08 am, "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    PLhttp://allegro.pl/item1386137517.htmlponad 2 razy taniej
    > Jest Ona wykonana z marmuru syntetycznego. Czy ktos zna takie umywalki zna

    Kub bezowa, albo czarna, to wtedy nie bedzie widac, jak bedzie
    zółknąć...

  • 3. Data: 2011-01-06 23:21:49
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    >Kub bezowa, albo czarna, to wtedy nie bedzie widac, jak bedzie
    >zółknąć...
    Hmm. No niestety w gre wchodzi tylko bialy albo cos z szarym
    http://opiumco.pl/kolory_pl.htm (sga205 albo lxx202)
    Faktycznie tak bardzo to zolknie z biegiem czasu ??
    Sugerujesz nie pakowac sie w cos takiego doplacic 2 stowki i brac roce ?
    Z wygladu ta nawet bardziej mi sie podoba.tansza opcja
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-07 00:02:16
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    > Faktycznie tak bardzo to zolknie z biegiem czasu ??
    Ps. Obok mam wanne akrylowa z sanplastu. czy w/w material duzo bardziej
    zolkie od akrylu czy trudno powiedziec ?
    ps nr2 Ni eiwm czy ma to znaczenie ale w lazience okien brak tak wiec
    swiatla slonecznego tez
    Pzdr

  • 5. Data: 2011-01-14 21:09:45
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 7, 12:21 am, "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > Sugerujesz nie pakowac sie w cos takiego doplacic 2 stowki i brac roce ?
    > Z wygladu ta nawet bardziej mi sie podoba.tansza opcja

    Kazdy sztuczny "kamien" ma za spoiwo jakas zywice.
    Wszystkie zywice podlegaja degradacji pod wplywem promieni UV - w
    wyniku czego - żółkną.

    Aby tej degradacji przeciwdzialac, producenci dodaja dosyc drogich
    tzw. "pochlaniaczy UV", ktore hamuja ten proces.
    Te pochlaniacze sa tak szkodliwe, ze nie powinno sie ich totykac reka,
    ani patrzec na nie bez ochr. okularow.
    Wplywaja nawet na zmiany w genach czlowieka !!!

    Pozdrawiam i zycze zadowolenia z zakupu.

  • 6. Data: 2011-01-15 18:20:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Sty, 23:12, Marek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    PLhttp://allegro.pl/item1386137517.htmlponad2 razy taniej

    > Kub bezowa, albo czarna, to wtedy nie bedzie widac, jak bedzie

    Ta, i zamiast zoltej bedzie mial zawsze kolka od kamienia z wody..
    Juz ta bezowa lepsza.
    A ja bym wolal jednak troche ten blat zakombinowac i wstawic
    standardowa umywalke. Jak sie zuzyje o rach-ciach wymiana na nowa ze
    sklepu...

  • 7. Data: 2011-01-16 00:03:43
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    >ani patrzec na nie bez ochr. okularow.
    >Wplywaja nawet na zmiany w genach czlowieka !!!

    Hmm. ja sie nie znam i fakt za pozno bo juz kupilem ;)
    ALe czytam ze od lat sprzedaja to bardzo czesto chociazby na blaty kuchenne.
    Cowiecej jakies atesty tez znalazlem
    http://www.expodem.com.pl/getfile.php?langid=4&gm=0&
    mid=0&file=340
    wiec z tymi genami kolega chyba troche przasadzil ;)
    Nic to napisze za kilka lat zobaczymy ;)
    pzdr