    From: "adam" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Date: Sun, 7 Nov 2010 23:41:18 +0100

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak napisał

    > Napełnić częściowo miskę. Dolać środka myjącego. Umyć miskę. Spuścić
    > zawartość. Napełnić częściowo miskę. Opłukać miskę. Spuścić
    > zawartość. Napełnić częściowo miskę. Opłukać miskę. Spuścić
    > zawartość. Napełnić miskę. Umyć gębę.

    Tak własnie robiłem, a Anglicy jakby nic myli się w tej zasyfionej
    umywalce.
    Natomiast w którejś przystani promowej na Hebrydach (chyba Lochmady)
    znalazłem zupełnie coś odwrotnego. Na srodku holu kasowego stał jakiś
    stojak ze zbiornikiem czegoś. Zacząłem to dziwo oglądać ze wszystkich
    stron, w końcu podożyłem rękę pod zbiorniczek i... dłoń została
    opryskana pianką dezynfekującą. Po odejściu od kasy mogłem sobie
    odkazić ręce!!
    Adam