  • 1. Data: 2010-11-06 13:14:41
    Temat: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Mianowicie maja oni bezcisnieniowe bojlery i dlatego posiadaja dwa
    krany jeden na ciepla a jeden na zimna wode.
    Nawet tam gdzie kran jest jeden to "oszukuja" przez to ze kran ma dwa
    wyloty osobn na zimna i ciepla wode (mzna zalozyc ze na 99% jesli
    pojedynczy kran sie nie obraca jest to kran oszukanczy :) )

    I pytanie:
    Dlaczego nadal w wielu miejscach taki uklad bezcisnieniowy sie
    stosuje?

    PS
    Coraz wiecej miast ma wode ciepla z wodociagu wiec problemu nie ma ale
    gdzie indziej jest to technologia królująca i dosyc wkurzajace jest
    jak po palcach leci zimna woda a nadgarstki sie parza :)

  • 2. Data: 2010-11-06 14:52:03
    Temat: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Oni są pod paroma względami mocno zacofani. Np ruch lewostronny i ta woda.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-06 15:27:52
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 15:52:03 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Oni są pod paroma względami mocno zacofani. Np ruch lewostronny i ta woda.

    Lepsze są rury kanalizacji na zewnątrz budynków ;-)

    --
    ŁC
    Wchodzi kogut do łazienki, a tam zakręcone kurki

  • 4. Data: 2010-11-06 17:21:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > I pytanie:
    > Dlaczego nadal w wielu miejscach taki uklad bezcisnieniowy sie
    > stosuje?

    Będąc w GB z 10 lat temu tematem byłem mocno zaintrygowany i drążyłem go
    intensywnie. Bezciśnieniowości ciepłej wody co prawda nie stwierdziłem, ale
    p-ytani na okoliczność mania osobnych wylewek angole z wyższością tłumaczyli
    mi, że to właśnie my jesteśmy zacofani z naszą wspólną wylewka, bo przez to
    wodę marnujemy myjąc sie pod bieżącą, podczas gdy ich rozwiązanie narzuca
    nalanie wody do umywalki zatkanej korkiem i mycie się jak w misce.

    J.

  • 5. Data: 2010-11-06 19:50:39
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Lis, 16:27, ŁC <a...@r...to> wrote:

    > Lepsze są rury kanalizacji na zewnątrz budynków ;-)

    Akurat rury sa ok. Moze nie wygladaja ladnie ale sa praktyczne. Mrozow
    u nich nie ma na tyle zeby byl to problem.
    No i maja fajne kamienne dachowki. Metoda produkcji ich jest prosta,
    zbiera sie je z ziemi :) (no najpierw trzeba troche jej odgarnac)

  • 6. Data: 2010-11-06 19:51:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Lis, 15:52, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Oni są pod paroma względami mocno zacofani. Np ruch lewostronny i ta woda.

    Akurat ruch lewostronny jest ok. Do tego zasada prawej reki pasuje
    wlasnie lepiej do ruchu lewostronnego.

  • 7. Data: 2010-11-06 21:01:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:
> [...]
    > bieżącą, podczas gdy ich rozwiązanie narzuca nalanie wody do umywalki
    > zatkanej korkiem i mycie się jak w misce.

    jak widać odstręcza ich to skutecznie od nadmiernie częstego mycia sie. :)

  • 8. Data: 2010-11-06 23:37:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 12:51:21 -0700 (PDT), ptoki napisał(a):

    > Akurat ruch lewostronny jest ok. Do tego zasada prawej reki pasuje
    > wlasnie lepiej do ruchu lewostronnego.

    I dlatego oni jej nie stosują?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2010-11-07 00:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 20:50, ptoki pisze:

    > Akurat rury sa ok. Moze nie wygladaja ladnie ale sa praktyczne.

    W jakim sensie "praktyczne"?

    > Mrozow u nich nie ma na tyle zeby byl to problem.

    Wystarczy trochę chłodniejsza zima i mają spory problem ;)

  • 10. Data: 2010-11-07 01:07:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2010 01:36:43 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W jakim sensie "praktyczne"?

    Nie rozpieprzasz ścian, jak się zatkają.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356