  • 61. Data: 2010-12-30 22:03:41
    Temat: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik olob kowalski napisał:

    > prawą
    > coś

    > brudny to ty masz mózg
    > mycie dupy w krajach arabskich ręką a nie wycieranie papierem wynika z
    > oszczędności i strefy geograficznej bo niestety papier produkuje się z
    > drewna a czy widziałes lasy na pustyni?
    > kazdy głupiec może wiedzieć ale nie każdy może rozumieć :D

    Nie. Wynika z prostych założeń higienicznych. Wody na pustyni też w
    nadmiarze nie mają. Podobnie Hindusi - dziwnie patrzą na nasze zwyczaje,
    owszem, ci bardziej cywilizowani doceniają wygodę srajtaśmy jako środka
    do wstępnego podtarcia ale nie wyobrażają sobie żeby na tym skończyć -
    po wstępnym podtarciu papierem po prostu się myją... W tym klimacie
    resztki kału dużo gorzej skórze szkodzą, ci co tego nie rozumieli
    wyginęli w ramach selekcji naturalnej.

    A w ogóle - warto poczytać Rabelais'a - "ale zła to praca i próżny
    wysiłek chcieć papierem czysto utrzeć tyłek". Czyli nie ma to jak
    młodziutkie gąski!

    --
    Darek

  • 62. Data: 2010-12-31 00:51:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Oszczędni Szwedzi na tę okoliczność wymyślili baterię z dźwignią
    > otwierającą i zamykającą wodę,

    W Wielkiej Brytanii też są spłuczki z korbką. Durniejszego pomysłu w
    życiu nie widziałem, zanim się nauczyłem spłukiwać wodę tak "troszeczkę"
    żeby nie pobudzić całego domu, to minęło kilka dobrych dni...

  • 63. Data: 2011-01-03 13:24:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 22:44, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Czyli albo dupa nie hydraulik ja kładł albo ktoś jej mocno pomógł - np.
    > wsypując gruz. Bo prawidłowo złożona kanalizacja w normalnej
    > eksploatacji nie powinna się zapchać.

    Zdarza się. Zawsze może się trafić np. osoba ze starczą demencją,
    wpychająca do WCtu pampersa.

    Aczkolwiek na to solidna spirala powinna pomóc.

  • 64. Data: 2011-01-04 23:15:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 00:51, Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie, dla ludzi praworęcznych. Zauważ, że większość (ok. 95%) ludzi, kiedy
    > wchodzi do nieznanego im wczesniej pomieszczenia z grupa nieznanych im
    > ludzi w środku, popatrzy najpierw w lewo.

    W krajach o prawostronnej organizacji ruchu - standardowy odruch
    wynikający z tego, że np. na przejściu czy innym skrzyżowaniu na
    bliższym pasie ruchu pojazdy będą nadjeżdżać z lewej.