  • 51. Data: 2010-12-26 20:29:24
    Temat: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:if67hj$94m$7@news.net.icm.edu.pl...

    > A ja zauważyłem różnice, że ruch lewostronny jest lepszy od
    > prawostronnego.

    Dla mańkutów?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 52. Data: 2010-12-27 23:50:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 02:57:42 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Czy kiedykolwiek rozwaliłeś ścianę, bo Ci się zatkała gruba rura
    > kanalizacyjna ?!?!

    Tak.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 53. Data: 2010-12-27 23:51:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 21:29:24 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Dla mańkutów?

    Nie, dla ludzi praworęcznych. Zauważ, że większość (ok. 95%) ludzi, kiedy
    wchodzi do nieznanego im wczesniej pomieszczenia z grupa nieznanych im
    ludzi w środku, popatrzy najpierw w lewo.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 54. Data: 2010-12-29 00:13:46
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    > Oni są pod paroma względami mocno zacofani. Np ruch lewostronny i ta woda.

    zacofany to jesteś ty ale umysłowo :D
    to zwyczajna oszczędność wody którą miesza się w zakorkowanym zlewie po czym
    myje tak długo aż będzie na tyle brudna zeby się jej pozbyć
    niby proste urzadzenie a prymitywny polaczyna się gubi :D

  • 55. Data: 2010-12-29 00:20:22
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    > Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Dlatego, że dzięki temu my mamy obie ręce czyste, a oni mają kulturowo
    prawą
    > rękę czystą, a lewą ZAWSZE brudną i śmierdzącą. Tam np obrazą jest podać
    coś
    > komuś lewą ręką.
    >
    > Tamci to brudasy, a my czyścioszki. My jako Europejczycy, bo Polacy to już
    > inna sprawa... ;-)
    brudny to ty masz mózg
    mycie dupy w krajach arabskich ręką a nie wycieranie papierem wynika z
    oszczędności i strefy geograficznej bo niestety papier produkuje się z
    drewna a czy widziałes lasy na pustyni?
    kazdy głupiec może wiedzieć ale nie każdy może rozumieć :D

  • 56. Data: 2010-12-29 10:17:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > myje tak długo aż będzie na tyle brudna zeby się jej pozbyć
    > niby proste urzadzenie a prymitywny polaczyna się gubi :D

    To dlatego musisz spłukiwać kibla, bo się sam przelewa?

  • 57. Data: 2010-12-29 10:18:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > drewna a czy widziałes lasy na pustyni?
    > kazdy głupiec może wiedzieć ale nie każdy może rozumieć :D

    Widziałeś wodę na pustyni?
    Czemu nie podmywają się piaskiem?

  • 58. Data: 2010-12-30 21:44:56
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Tak.

    Czyli albo dupa nie hydraulik ja kładł albo ktoś jej mocno pomógł - np.
    wsypując gruz. Bo prawidłowo złożona kanalizacja w normalnej
    eksploatacji nie powinna się zapchać.

    --
    Darek

  • 59. Data: 2010-12-30 21:48:19
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    > Nie, dla ludzi praworęcznych. Zauważ, że większość (ok. 95%) ludzi, kiedy
    > wchodzi do nieznanego im wczesniej pomieszczenia z grupa nieznanych im
    > ludzi w środku, popatrzy najpierw w lewo.

    Trzymaj wroga po prawej, pilnuj lewej? Najśmieszniej wyglądają turnieje
    rycerskie w hamerykańskich filmach - gonią gostkowie z kopiami w
    szrankach ruchem prawostronnym i szturchaja się tymi patykami ponad
    końskim grzbietem...

    --
    Darek

  • 60. Data: 2010-12-30 21:55:42
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik olob kowalski napisał:

> [...]
    > myje tak długo aż będzie na tyle brudna zeby się jej pozbyć
    > niby proste urzadzenie a prymitywny polaczyna się gubi :D

    Oszczędni Szwedzi na tę okoliczność wymyślili baterię z dźwignią
    otwierającą i zamykającą wodę, są też (często w szpitalach na bloku
    operacyjnym) baterie z wypływem wody otwieranym pedałem - puszczasz wodę
    tylko wtedy gdy używasz. I oszczędnie i czysto. Z dalszych oszczędności
    wody - instalacja wysokociśnieniowa i atomizer, posługując się
    strumieniem drobnych kropelek wody można zrobić to samo zużywając
    wielokrotnie mniej wody niż przy użyciu ciągłego strumienia czy zwykłego
    natrysku niskociśnieniowego. Często tę metodę stosuje się na jachtach
    pełnomorskich zwłaszcza do natrysku słodkiej wody - spłukiwanie ciała po
    kąpieli (umyć się można w zaburtowej ale potem trochę sól drapie),
    spłukiwanie końcowe naczyń jeśli zaburtowa jest podejrzana i jeśli nie
    można ścieków organicznych wylać za burtę (a można w zasadzie tylko na
    otwartym oceanie).

    Oszczędzanie przez chlapanie się w brudnej wodzie to najgorszy ze
    sposobów. Jeszcze taniej byłoby się nie myć...

    --
    Darek