  • 1. Data: 2010-11-05 11:26:10
    Temat: Wykladzina na panelach?
    Od: zg <z...@v...pl>

    Czy mozna polozyc wykladzine dywanowa na panele? W jaki sposob ja potem
    usunac, tak zeby przywrocic stan pierwotny? Chodzi o to, ze mieszkanie
    jest wynajmowane i kiedys sie z niego wyprowadze.
    --
    zg

  • 2. Data: 2010-11-05 13:15:54
    Temat: Re: Wykladzina na panelach?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy mozna polozyc wykladzine dywanowa na panele?

    Mozna

    >W jaki sposob ja potem usunac, tak zeby przywrocic stan pierwotny?

    Zdjac i zabrac/wyrzucic itp

    >Chodzi o to, ze mieszkanie jest wynajmowane i kiedys sie z niego
    >wyprowadze.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-11-05 13:25:51
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Mozna

    > Zdjac i zabrac/wyrzucic itp

    > --
    hehehe chyba jednak nie o to chodzilo autorowi, a o wykladzine trwale
    mocowana do podloza.
    w takim przypadku nie da sie bezinwazyjnie jej polozyc i zdjac
    proponuje (tak jak Kris) wykladzine w formie dywanu (dociac na wymiar,
    obszyc w sklepie i rozlozyc jak dywan)

    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2010-11-05 14:14:58
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > w takim przypadku nie da sie bezinwazyjnie jej polozyc i zdjac
    > proponuje (tak jak Kris) wykladzine w formie dywanu (dociac na wymiar,

    można też przymocować pasami taśmy dwustronnej, łatwo potem to
    usunąć... albo użyć podkładu antypoślizgowego, ale to dodatkowy koszt,
    wcale nie mały...
    przerabiałem ten temat i najlepiej sprawdziła się wykładzina tzw.
    "remontowa" z marketu budowlanego po 5,99PLN/m2, nie trzeba obrębiać
    po docięciu, przyjemna w dotyku, praktyczna, a po roku użytkowania nie
    żal wyrzucić...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-11-05 14:55:54
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    > mocowana do podloza.

    Większość wykładzin nie trzeba mocowac do podłoża. Docinasz wykładzine na
    wymiar pomieszczenia, rozkladasz, dajesz listwy i jest ok
    Jak się znudzi to zwijasz i po problemie

  • 6. Data: 2010-11-05 16:18:51
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Mialem kiedys ten problem. Polozylem wykladzine na tasmach
    obustronnych. Niestety parkiet byl lakierowany i ten lakier odparzyl
    sie (moze lakier byl kiepskiej jakosci). Fatalnie to wygladalo jak
    odrywalem to razem z lakierem i to platami.
    Panele powinny byc na to odporne ale na wszelki wypadek rzeczywiscie
    jak radzi Kris polozyc jak dywan. W ostatecznosci kleic malymi
    fragmentami w miejscach najmniej widocznych.

    KADAR

  • 7. Data: 2010-11-06 12:04:14
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 05/11/2010 14:14, s_13 wrote:

> [...]
    > "remontowa" z marketu budowlanego po 5,99PLN/m2, nie trzeba obrębiać
    > po docięciu, przyjemna w dotyku, praktyczna, a po roku użytkowania nie

    A gdzie tak tanio? Chcialbym zrobic sobie cos na ksztalt biura, wiec i
    wykladzine chcialbym miec "biurowa". Czy ta, o ktorej piszesz nadaje sie
    do tego? W ktorym sklepie kupiles?

    --
    zg

  • 8. Data: 2010-11-06 21:03:47
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 6 Lis, 13:04, zg <z...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A gdzie tak tanio? Chcialbym zrobic sobie cos na ksztalt biura, wiec i
    > wykladzine chcialbym miec "biurowa". Czy ta, o ktorej piszesz nadaje sie

    kupiłem w Leroy Merlin, a widziałem także w Obi i Praktikerze, choć
    pod inną nazwą, nie wytrzymuje to długo intensywnego użytkowania,
    "mechaci" się dość szybko, ale jak pisałem nie żal wyrzucić... w
    biurze w którym się dużo chodzi w butach to myślę że na max jeden
    sezon wytrzyma, w domowym zastosowaniu nawet kilka

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-11-06 22:03:08
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 06/11/2010 21:03, s_13 wrote:
> [...]
    > biurze w którym się dużo chodzi w butach to myślę że na max jeden
    > sezon wytrzyma, w domowym zastosowaniu nawet kilka

    Obawiam sie tez, ze takie luzne ulozenie wykladziny, bez kleju, sprawi,
    ze bedzie sie odksztalcac, tworzyc wybrzuszenia. Czy jest to bardzo
    widoczne?
    --
    zg

  • 10. Data: 2010-11-07 10:25:24
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?
    Użytkownik "zg" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam sie tez, ze takie luzne ulozenie wykladziny, bez kleju, sprawi,
    > ze bedzie sie odksztalcac, tworzyc wybrzuszenia. Czy jest to bardzo
    > widoczne?
    > --

    Z doświadczenia - wykładzina dywanowa na starym parkiecie bez taśm - nie widać
    żadnych fałd.