  • 1. Data: 2010-11-05 09:59:37
    Temat: program do prowadzenia ogrodu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i
    zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    choroby itd.
    Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?

  • 2. Data: 2010-11-05 10:24:43
    Temat: Re: program do prowadzenia ogrodu
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-05 10:59, Rafał pisze:
    > Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i
    > zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    > choroby itd.
    > Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?

    Pytaj na jakimś forum dendrofilii...
    np. pl.rec.ogrody

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-11-05 14:25:11
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    kupiłem kiedyś demko razem z gazetą, Garden Composer 3D, chyba
    najprzystępniejszy z tych jakie widziałem, choć bardziej nadaje się do
    amatorskiego projektowania ogrodu, pełna wersja coś około stówki
    kosztuje, nie używam, bo nie chce mi się uczyć obsługi, dla moich
    zastosowań, zrobiłem sobie rysunki w programie graficznym i na nich
    nanoszę odpowiednie poprawki... ale ja mam i znam corela z innych
    zawodowych zastosowań, więc było mi łatwiej...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-11-06 10:56:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
    > Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i
    > zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    > choroby itd.
    > Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?

    że sie ludziom chce w coś takiego bawić :)

  • 5. Data: 2010-11-07 23:27:56
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Rafa? pisze:
    > Chcia?em zrobiae sobie zarus ogrodu i pozaznacz?c gdzie co posadzi?em i
    > zasia?em. Chcia?em nanosiae sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    > choroby itd.
    > Czy jest co? takiego najlepiej darmowe?

    Jeśli do tego nie wystarczy kartka papieru to może arkusz kalkulacyjny?
    Albo mediawki? (taka prywatna wikipedia).
    Nawet bez instalacji, własnego serwera można skorzystać np z
    http://www.wikia.com/Wikia

    bajcik