  • 1. Data: 2010-11-05 14:18:33
    Temat: jaki koszt 1m2 parkietu ? czy warto?
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Cene za materiał mniej więcej znam
    na allegro zaczynają się np dębowy 4 gatunek z sękami
    od 45zł (jak dla mnie to wygląda całkiem przyzwoicie)

    http://allegro.pl/parkiet-debowy-4-gatunek-i12755736
    00.html

    jaki do tego jeszcze dojdzie koszt robocizny
    zakładając wylewki idalnie równe na łacie 2m gazeta cięzko się przeciska

    malowania, cyklinowania, układanie lakier?

    jedna z firm podała mi cene 200zł za 1m2
    trochę drogo wydaje mi się to patrząc na ceny samego materiału, ale może się
    myle

    ile Was kosztował 1m2?
    Czy warto inwestować w parkiet mając ogrzewanie podłogowe?

    pozdrawiam
    T.A.

  • 2. Data: 2010-11-05 16:49:30
    Temat: Re: jaki koszt 1m2 parkietu ? czy warto?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy warto inwestować w parkiet mając ogrzewanie podłogowe?

    widze tu 2 problemy:
    - drewno jest dobrym izolatorem ciepla
    - rozsychanie podgrzewanego parkietu - trzeszczenie, ruszanie sie klepek, brr

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2010-11-05 17:49:37
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 5 Lis, 15:18, "Amir" <S...@g...pl> wrote:
> [...]
    > myle
    >
    > ile Was kosztował 1m2?
    > Czy warto inwestować w parkiet mając ogrzewanie podłogowe?

    parkiet sie nie oplaca. Za drogo i problemow pelno a i drewno nie te
    co 100 lat temu.
    Ale co w tym grajdole sie oplaca.
    Wszystko zalezy od twojego poczucia estetyki i domownikow. Np dziecko
    bawiace sie samochodzikami z Chin parkiet przemieli w ciagu 1 miesiaca.

  • 4. Data: 2010-11-05 20:09:09
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Ceny sa troche zroznicowane, zaleza od wielkosci klepki i od jakosci.
    Znalazlem takiego wykonawce, ktory z ulozeniem bierze 144.- netto/m2.
    Jest to najwieksza klepka i najwysza jakosc tzw. exclusive (tzn. bez
    sekow, bieli i przebarwien). Mozna tez kupic 54.-/m2 (z ulozeniem) ale
    te juz maja i przebarwienioa i seki i jeszce jakies inne rzeczy i sa
    najmniejsze (24cmx6cm).

    KADAR

  • 5. Data: 2010-11-05 20:52:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Lis, 15:18, "Amir" <S...@g...pl> wrote:
    > Cene za materiał mniej więcej znam
    > na allegro zaczynają się np dębowy 4 gatunek z sękami
    > od 45zł (jak dla mnie to wygląda całkiem przyzwoicie)

    Wyglada gdzie? Na zdjeciu ? A skad wiesz ze to jest 4 gatunek na
    fotce? ;) Na zywo zapewne sie mocno zdziwisz ze material jakby
    gorszy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-11-06 09:16:40
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > jaki do tego jeszcze dojdzie koszt robocizny
    > zakładając wylewki idalnie równe na łacie 2m gazeta cięzko się przeciska

    Parkiet jest znacznie lepszy od tandetnych paneli. Jest cichy, odporny do
    pewnego stopnia na wodę i świetnie wygląda.
    Jeżeli martwisz się o kasę, a masz więcej m2, to połóż go sam. Najgorsza
    robota jest przy cyklinowaniu i tutaj musisz kupić do późniejszej
    odsprzedaży lub pożyczyć profesjonalny sprzęt.
    Do nierównej podłogi lepsza będzie mozaika.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2010-11-06 22:00:21
    Od: "amir" <a...@g...pl>

[...]

    jakie panele w cenie do max 100zł są najbardziej odporne?
    na co zwrócić uwagę, jakich producentów wybrać?

    pod podłogówke do panelów najlepiej użyć
    papierowy podkład, czy może piankę z otworkami?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-11-07 20:40:19
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > na co zwrócić uwagę, jakich producentów wybrać?
    >
    > pod podłogówke do panelów najlepiej użyć
    > papierowy podkład, czy może piankę z otworkami?

    Nie mam zielonego pojecia, w tym ci nie pomoge.

    KADAR

  • 9. Data: 2010-11-12 10:37:55
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ja kiedys zrobilem tak, ze do salonu kupilem niby ten lepszy, a do
    mniejszych pokoji ten troche gorszy. Ale pozniej doszedlem do wniosku,
    ze wystarczylo kupic do wszystkich ten gorszy, ale kupic go troche
    wiecej (z nadmiarem moze 2-3 m2) i panom co kladli powiedziec, ze te
    gorsze klepki z sekami wyrzucic i wybierac te lepsze. Mysle, ze efekt
    koncowy bylyb taki sam. Ktos nawet stwierdzil, ze podloga bez
    przebarwien jest nudna i ladniej wyglada jak na drewnie cos widac
    (ciemniejsze fragmenty).

    Ostatnio sasiadka odnawiala parkiet i firma z Zar/Zagania wziela ca 60
    zl/m2 za cyklinowanie, szpachlowanie/malowanie (4 razy). Nie wiem ile
    by bylo, jakby to byla nowa podloga.

    Mysle, ze prawdziwe drewno przyklejone do podlogi bedzie zawsze lepsze
    niz jakies panele "gowno/drewno"podobne.

    --
    ThinkXtra