  • 1. Data: 2010-11-05 19:36:51
    Temat: Pytanie elektryczne
    Od: Kadar <o...@g...com>

    chodzi o podlaczenie maty grzejnej. Zaczynam sie zastanawiac czy
    elektryk nie popelnil bledu.
    Mata ma byc rozlozona w ksztalcjie odwroconegu U, mniej wiecej cos
    takiego:
    _____x__________
    I I
    I I
    Podlaczenie maty ma byc w miejscu x tam tez bedzie termoregulator.
    Moja watpliwosc jest taka. W jaki sposob elektryk podlaczy mate jesli
    kable z czujnikiem i zasilajace zapewne sa na poczatku lub na koncu
    maty. Miejsca na mate na prawo od x jestv tyle, ze zmiesci sie
    dokladnie pas szer 50cm. Nie mozna zawinac i wrtocic.
    Prosze o porade.

    KADAR

  • 2. Data: 2010-11-08 14:06:08
    Temat: Re: Pytanie elektryczne
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 05.11.2010 20:36, Kadar wrote:
> [...]
    > maty. Miejsca na mate na prawo od x jestv tyle, ze zmiesci sie
    > dokladnie pas szer 50cm. Nie mozna zawinac i wrtocic.

    Zasilanie mozna podciagnac do dowolnego miejsca, trzeba tylko troche
    zarysowac wylewke, aby grubosc kabla nie przeszkadzala w przyklejeniu
    plytek. Przedluzenie kabla nalezy wykonac koszulkami termokurczliwymi z
    klejem. Koniecznie z klejem. Takimi koszulkami robi sie mufy kabli
    zasilajacych pompy glebinowe i wytrzymuja.
    Podobnie z czujnikiem, warto go umiescic w takim miejscu aby nic na nim
    nie stalo.
    S.

  • 3. Data: 2010-11-08 19:38:20
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > zasilajacych pompy glebinowe i wytrzymuja.
    > Podobnie z czujnikiem, warto go umiescic w takim miejscu aby nic na nim

    Dzieki, wprawdzie juz dotarlem do odpowiedzi ale ty mi troche
    rozszerzyles.

    Pozdrawiam
    KADAR