  • 41. Data: 2010-11-09 10:09:27
    Temat: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Takie rozwiazanie spotkalem rowniez u niemcow nie tylko na wyspach.

    no dobrze...
    miałem siedzieć cicho, ale widzę że nikt nie wpadł na PRAWDZIWE WYJAŚNIENIE
    tej kwestii

    jest ono banalnie proste
    i dlatego będziecie się z tym spotykać w wielu krajach
    po których będziecie podróżować:
    oni wszyscy to robią na złość Polakom!

    nie ma innych powodów, i jeśli to zrozumiecie i zaakceptujecie,
    to będziecie mogli dalej zwiedzać świat bez zbędnego stresu...

    równie dobrze, większa połowa świata mogłaby się zapytać
    czemu w miejscu gdzie nie brakuje wody (Europa) ludzie zamiast się myć
    po skorzystaniu z toalety, rozsmarowują odchody przy pomocy papieru...

    pewnie to też jest na złość beżowym,
    żeby do nas nie przyjeżdżali i nam nie psuli czystości rasowej...
    wprawdzie prezentuje to (dosłownie i w przenośni) podejście do problemu
    "od dupy strony", no ale cóż - jaka kultura, takie zwyczaje...

    pozdrawiam!

  • 42. Data: 2010-11-09 10:55:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > równie dobrze, większa połowa świata mogłaby się zapytać
    > czemu w miejscu gdzie nie brakuje wody (Europa) ludzie zamiast się myć
    > po skorzystaniu z toalety, rozsmarowują odchody przy pomocy papieru...

    Dlatego, że dzięki temu my mamy obie ręce czyste, a oni mają kulturowo prawą
    rękę czystą, a lewą ZAWSZE brudną i śmierdzącą. Tam np obrazą jest podać coś
    komuś lewą ręką.

    Tamci to brudasy, a my czyścioszki. My jako Europejczycy, bo Polacy to już
    inna sprawa... ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 43. Data: 2010-11-09 14:12:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zawsze w takich sytuacjach tłumaczę sobie, że Angole wygrali z Niemcami i to kilka
    razy, a my nie...
    ;-)

    -----

  • 44. Data: 2010-11-09 17:19:59
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 09.11.2010 11:55, Jan Werbinski pisze:
    > Tamci to brudasy, a my czyścioszki. My jako Europejczycy, bo Polacy to
    > już inna sprawa... ;-)

    Jakos ostatnio jestem ciety na uogolnienia...Ty byles gdzies po za
    Polska, ze takie glupoty pociskasz?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 45. Data: 2010-11-09 17:53:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:ibc008$33o$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakos ostatnio jestem ciety na uogolnienia...Ty byles gdzies po za Polska,
    > ze takie glupoty pociskasz?

    Szwendałem się tu i ówdzie.

  • 46. Data: 2010-12-26 01:56:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-06 15:52, Jan Werbinski pisze:
    > Oni są pod paroma względami mocno zacofani. Np ruch lewostronny i ta woda.

    A ja zauważyłem różnice, że ruch lewostronny jest lepszy od prawostronnego.

  • 47. Data: 2010-12-26 01:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2010 20:45, Jarek P. pisze:

    > O ile do mycia rąk choćby po korzystaniu z kibla przyzwyczaiłem się
    > wczesniej robić to po prostu pod zimną wodą, tak tu nawet tego się nie
    > dało zrobić, bo trzymając przycisk jedną ręką można było co najwyżej
    > opłukiwać drugą, o żadnym aktywnym myciu nie było mowy. Przynajmniej
    > dopóki nie wymyśliłem, że ten przycisk można wciskać czołem :-)

    I główka pracuje ;)

  • 48. Data: 2010-12-26 01:57:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Nie rozpieprzasz ścian, jak się zatkają.

    Czy kiedykolwiek rozwaliłeś ścianę, bo Ci się zatkała gruba rura
    kanalizacyjna ?!?!

  • 49. Data: 2010-12-26 02:19:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Jakich dużych mrozach? Te duże mrozy do tej pory nie nauczyły Angoli że
    > okno powinno mieć dwie szyby...

    ... 5-6 mm. A nie 2 mm !!! Kiedyś jak realizowałem pewien projekt w
    Anglii to przez taką zasraną szybę 2 mm wpadłem z drabiną na 2 piętrze
    do środka hotelu na biurko pani prezes, które było wyściełane piękną
    delikatną zieloną skórą i kosztowało bagatela 10 tys funtów. Na dodatek
    szyby muszą być zakitowane, nie wolno stosować silikonu. Wtedy po raz
    pierwszy w życiu nauczyłem się kitować, bo nigdy wcześniej tego nie
    robiłem. Najcieńsza szyba jaką mają w Anglii ma chyba 4mm albo 5mm, już
    nie pamiętam.

  • 50. Data: 2010-12-26 02:27:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 03:00, kogutek pisze:

    > To jest pryszcz. W wyrazie w którym jest na przykład 7 liter wymawiasz trzy i to
    > jeszcze nie tak jak napisane.

    Np.?
    ;)