    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?
    Date: Tue, 9 Nov 2010 11:09:27 +0100

    > Takie rozwiazanie spotkalem rowniez u niemcow nie tylko na wyspach.

    no dobrze...
    miałem siedzieć cicho, ale widzę że nikt nie wpadł na PRAWDZIWE WYJAŚNIENIE
    tej kwestii

    jest ono banalnie proste
    i dlatego będziecie się z tym spotykać w wielu krajach
    po których będziecie podróżować:
    oni wszyscy to robią na złość Polakom!

    nie ma innych powodów, i jeśli to zrozumiecie i zaakceptujecie,
    to będziecie mogli dalej zwiedzać świat bez zbędnego stresu...

    równie dobrze, większa połowa świata mogłaby się zapytać
    czemu w miejscu gdzie nie brakuje wody (Europa) ludzie zamiast się myć
    po skorzystaniu z toalety, rozsmarowują odchody przy pomocy papieru...

    pewnie to też jest na złość beżowym,
    żeby do nas nie przyjeżdżali i nam nie psuli czystości rasowej...
    wprawdzie prezentuje to (dosłownie i w przenośni) podejście do problemu
    "od dupy strony", no ale cóż - jaka kultura, takie zwyczaje...

    pozdrawiam!