  • 1. Data: 2010-11-06 12:45:20
    Temat: oświetlenie schodów
    Od: "adi" <a...@g...com>

    witam czy ktoś z was zrobił oświetlenie dolne przy stopniach na czujkach
    ruchu, ale musi to działać jak efekt kinowy czyli powoli rozjaśniać i
    ściemniać, jeśli ktos zastosował to prosze o poradę na jakich podzespołach

  • 2. Data: 2010-11-06 15:37:27
    Temat: Re: oświetlenie schodów
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > witam czy ktoś z was zrobił oświetlenie dolne przy stopniach na czujkach
    > ruchu, ale musi to działać jak efekt kinowy czyli powoli rozjaśniać i
    > ściemniać, jeśli ktos zastosował to prosze o poradę na jakich podzespołach

    http://allegro.pl/sterownik-kontroler-tasma-rgb-led-
    tasm-od-ss-i1295192829.html
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&sg=0
    &string=sterownik+led&order=p
    http://www.kangoo.pl/szukaj/Sterownik+do+taśm+diodow
    ych+led+rgb/producent/nextec

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2010-11-06 16:06:41
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nie do końca o to mi chodzi co do ledów na schodach to ok ale ma to działać
    na czujnik ruchu i przy załączaniu i wyłączaniu dawać efekt kinowy tak aby
    nikogo w nocy zerwanego ze snu nie przeraziło nagłe światło

  • 4. Data: 2010-11-06 17:50:37
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > nie do końca o to mi chodzi co do ledów na schodach to ok ale ma to działać
    > na czujnik ruchu i przy załączaniu i wyłączaniu dawać efekt kinowy tak aby
    > nikogo w nocy zerwanego ze snu nie przeraziło nagłe światło

    zasilanie 230v -> czujka ruchu -> zasilacz led 12v -> [czarna skrzynka] ->
    listwa led

    czarna skrzynka to:

    1. ww sterownik led

    2. uklad rc, filtr dolnoprzepustowy, calkujacy
    http://www.elektronik.edu.pl/strnaucz/strona_ss/Plyn
    nie%20rozblyskujace%20i%20gasnace%20diody%20LED.doc
    rysunek "Układ płynnego rozświetlania i gaśnięcia diod LED ". Dla jednej
    diody i czasu gasniecia/roswietlania kilka sek. mamy C=4700uF. W praktyce tych
    diod w listwie bedzie duzo, wiec C musialoby byc niebotycznie duze. Trzeba
    wiec zrobic uklad rc, ktory bedzie dzialal dla listwy, np.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1057166.html#5
    339984
    po szczegoly jak to zrobic na pl.misc.elektronika

    --
    pozdr Z.