  • Data: 2020-02-14 11:14:07
    Temat: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-14 o 10:41, collie pisze:

    > Nie musisz dodawać, że masz blisko z familoka.

    Bardziej to skomplikowane, bo "moje" hałdy są zrekultywowane, zalesione.
    Najbliższa czynna hałda nie mam pojęcia gdzie jest, ale na pewno jest
    płot, raczej taki płot dziur nie ma, wejść byłoby ciężko.

    Nigdy nie byłem w nawet gościem w familoku, a żeby tam mieszkać, to mnie
    nie wpuszczą, nie mam paszportu ;)

    --
    viktorius