    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: vat - właśnie rozliczam :-)
    Date: Thu, 26 Nov 2009 20:48:08 +0100

    news:40003083-8686-470d-ac8a-c29e7ebe7900@c3g2000yqd
    .googlegroups.com...
    > Gorzej jest z elektryką tu to generalnie mozna tylko puszki, peszle i co
    > poniektóre lampy oświetleniowe.

    >puszki? a na jakie pkwiu?

    Masz rację spojrzałem na moje rozliczenie z 2006r i faktycznie nie ma w nim
    puszek. Coś mi się popierdzieliło, dawno już to robiłem.
    Puszki mają pkwiu 31.20.27 a tego nie ma w wykazie ale na szczęście groszowe
    sprawy.

    >można jeszcze rozdzielnię i różne złączki do niej :-)

    Ale zabezpieczenia juz nie.

    Co ciekawe płytę ceramiczną do zabudowy także można odliczyć.
    Mnóstwo innych tworzyw sztucznych odliczałem np. szczotki pod gasiory, kliny
    uszczelniające, tzw wróblówki czyli szczotki pod pierwszy rząd dachówek przy
    rynnach, pianka pod panele, pianka montażowa i chyba rynny też odliczałem.
    Pamiętam że nie chcieli mi uwzględnić skrzynki na licznik gazowy bo według
    wiedzy pracownika (a był na szkoleniu jak wspomniał) nie ma skrzynek innych
    jak tylko metalowe a ja mu przywiozłem zaświadczenie ze sklepu że moj ajest
    z włokna szklanego i wtedy dopiero przeszła.

    Marek